Elefanten Skrukkeskinn Skrevet 8. februar 2013 #1 Skrevet 8. februar 2013 Det er jo altfor tidlig, men gøy å begynne å smake litt på ulike navn! Hvilket gutte- og jentenavn ville dere valgt fra denne listen? Erla Edvarda Olivia Simone Oda Tuva Mira Mona Elvira Live Lykke Luca Stella Inga Fredrikke Nova Cornelia Louise Greger Albert Ludvig Edvard Peter Alvin Ruben Bror Anton Ravn Torjus Boye
Giss Skrevet 9. februar 2013 #2 Skrevet 9. februar 2013 Simone, Mona, Elvira, Cornelia, Louise Greger, Alvin, Ravn, Boye
sommertiara Skrevet 9. februar 2013 #6 Skrevet 9. februar 2013 Elvira Live Inga Cornelia Albert Edvard Torjus
Februargullet2013 Skrevet 9. februar 2013 #7 Skrevet 9. februar 2013 Det er jo altfor tidlig, men gøy å begynne å smake litt på ulike navn! Hvilket gutte- og jentenavn ville dere valgt fra denne listen? Erla Edvarda Olivia Simone Oda Tuva Mira Mona Elvira Live Lykke Luca Stella Inga Fredrikke Nova Cornelia Louise Greger Albert Ludvig Edvard Peter Alvin Ruben Bror Anton Ravn Torjus Boye Jente : Oda Olivia Inga Cornelia Gutt : Albert Anton er nok ganske ulik i smak,men likte godt disse jentenavnene og guttenavnene
Vannmann35 Skrevet 9. februar 2013 #8 Skrevet 9. februar 2013 Fredrikke og Ludvig :-) Edvard er også fint.
inimini Skrevet 9. februar 2013 #9 Skrevet 9. februar 2013 Disse likte jeg: Olivia Oda Lykke Alvin Ruben
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 9. februar 2013 #10 Skrevet 9. februar 2013 Ah så stilige navn! Jeg liker ikke Mona eller Louise. Boye ble for spesielt og Bror blir ikke et navn for meg. Ellers all good
♥Nemi♥ Skrevet 9. februar 2013 #11 Skrevet 9. februar 2013 Edvarda Simone Elvira Nova Cornelia Edvard Peter Anton Torjus
Summer29 Skrevet 9. februar 2013 #12 Skrevet 9. februar 2013 Mange fine navn! Av jentenavnene hadde jeg valgt Live og Louise (liker også Liva og Lovise). Av guttenavnene hadde jeg valgt Albert, Edvard eller Torjus! Synst alle de tre navnene er knallfine!
Cornelianelia Skrevet 9. februar 2013 #13 Skrevet 9. februar 2013 Stella, Fredrikke, Cornelia eller Louise Albert, Ludvig eller Edvard
Elefanten Skrukkeskinn Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #14 Skrevet 9. februar 2013 Takker for svar! :-) Ikke sikkert jeg ville brukt alle disse selv, men gøy å begynne å samle litt, og ha noen navn å komme tilbake til.. Lett å glemme fine navn, hvis man ikke støter på dem så ofte! Så må jo så klart far i huset være enig, hehe. Vet ikke helt om han godtar alle på denne listen.. ;-)
*Dubsgirl* Skrevet 12. februar 2013 #17 Skrevet 12. februar 2013 Det er jo altfor tidlig, men gøy å begynne å smake litt på ulike navn! Hvilket gutte- og jentenavn ville dere valgt fra denne listen? Erla Edvarda Olivia Simone Oda Tuva Mira Mona Elvira Live Lykke Luca Stella Inga Fredrikke Nova Cornelia Louise Greger Albert Ludvig Edvard Peter Alvin Ruben Bror Anton Ravn Torjus Boye Olivia Live Nova Ludvig Anton Edvard Mange fine navn her da Syns Nova er veldig fint!!
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 14. februar 2013 #20 Skrevet 14. februar 2013 Oda og Ravn! Har selv tenkt på Ravn hvis det var guttebaby i magen. Men så var det altså jente og hun skal hete Oda Sigrid <3
junijuli Skrevet 14. februar 2013 #21 Skrevet 14. februar 2013 Liker Erla, Mona, Elvira... Mange fine jentenavn på den lista, egentlig. Likte ikke egentlig noen av guttenavnene. Måtte jeg velge ville det nok blitt Ravn, men egentlig absolutt ikke min stil.
juanita Skrevet 14. februar 2013 #23 Skrevet 14. februar 2013 Simone og Fredrikke, Anton eller Torjus :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå