Gå til innhold

Svangerskapskvalme

Anbefalte innlegg

Noen som merker noe til svangerskapskvalme? Vi skal ha nr 3, (uke 6+0 i morgen) og jeg har vært kvalm siden uke 4. Vi har to barn fra før, og hadde ingen kvalme med de. Nå våkner jeg og er kvalm. Har 2 til 3 timer i løpet av en dag hvor jeg er ganske oppegående. Kommer hjem etter en arbeidsdag, og da er jeg igang igjen. Har aldri tidligere vært så trøtt heller. Kan sove 4 ganger i løpet av en søndag, til min manns store fortvilelse :S

Tips og råd mot kvalmen anyone?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144018046-svangerskapskvalme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nå gravid med fjerdemann. Høres ut som om du nå har det slik jeg hadde det med de to i midten.. All medfølelse herfra! Håper det snart går over... Å spise ofte, kan regulere kvalmen noe. Hadde alltid tørre kjeks med meg..

Jeg merker foreløpig svært lite (er 6+5).. nesten litt bekymret av det :P Men takknemlig..

Har vært kvalm siden uke 5, er kvalm enda (ca10+4).

håper det snart gir seg, orker ikke ha det slik stort lengre :P

var hverken kvalm eller trøtt med guttene, men tar det igjenn til de grader nå. Hormoner også...

så kanskje jenta sittter denne gangen, eller arvestoffene fra typen som gjør meg sånn (ikke samme far som guttene)

har funnet god trøst i allt med mandler (marsipan bla)

sursild (sitron snop) og all sukkerholdig drikke (ikke kunstig søtning, det er brekningsmiddel)

Oh yes!! Jeg er kun 5+3, men har allerede blitt kvalm..... Ingen matlyst og ligger for det meste i sengen når jeg ikke jobber eller er på skolen. Har heldigvis en fantastisk mann som tar seg av det meste når det kommer til unger og husarbeid! Var ikke kvalm i forrige sv.skap, men nå har jeg allerede rukket å gå ned en kg. Ikke at jeg er lei meg for det da :-P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...