Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Skal snart til Dubai og har veldig lyst å være med på ørkensafari med jeep, noen som har vært med på det? Står nemlig overalt at det ikke anbefales gravide... Jeg vil da være i uke 16.5 ca. Noen som har en formening om dette er noe jeg kan være med på eller om jeg bør avstå?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144018017-%C3%B8rkensafari/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært på ørken safari i dubai. Det er kjempe kult. Ville tro at grunnen til at det ikke anbefales gravide, er at det til tider ristet godt. Det er jo en liten sjangse for at bilen kan rulle rundt, men den er liten, for de er veldig flinke. Vi var fem jenter som fikk egen bil, og da kunne vi bestemme tempo selv. Hos oss ble det fult kjør ;) men skal du dele bil med ukjent, så synes jeg du ødelegger opplevelsen litt, om dere må kjøre rolig pga du er gravid.

Jeg og familien kom hjem fra dubai for 1 1/2 uke siden. Var passe varmt. Litt kjølig frem til kl 12 på dagen, men passe varmt utover dagen. Kos dere masse;) dere bør foresten spise på cheescakefactory, som du finner på dubai mall og mall of the emirates.

Annonse

Annonse

hadde ikke gjort det.. mye sykdom der nede

Var vært der to ganger nå og var gravid i uke 25 denne gangen. Har aldring vært bekymret for sykdom der. Det er utrolig rein der.

snakket meg med en lege jeg kjenner og han sa det var ikke noe problem. Jeg kjenner flere som bor der og de har heller ikke vært plaget med noe sykdom der.

Vi hadde også med våre barn på 3 og 5 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...