Gå til innhold

har dere kjøpt noen baby ting enda???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi trenger ikke kjøpe en eneste ting, har alt fra før. Men hadde bok ventet en god stund uansett. Med førstemann ventet vi til litt uti 3.trimester. Livredd for å måtte rydde bort ting som aldri ville ha kunne bruked pga minner om det skulle gå galt.

Nei, har allerede det meste fra før, babyutstyr og klær både til gutt og jente, men noen nye klesplagg blir det nok uansett. Er jo så koselig å kjøpe små søte babyplagg, men sparer handlinga til tidligst etter ordinær ul.

Med nr 1 kjøpte jeg en liten ting før jeg var 2 mnd på vei, bare fordi jeg ikke kunne dy meg ;-)

Annonse

Med nr 1 så ga jeg meg en regel om at jeg ikke skulle kjøpe noe før etter ordinær ultralyd. Nå klør jeg etter å begynne å rydde i babyklærna etter førstemann, men har gitt meg selv den samme regelen.. Jeg er redd jeg kommer til å ta av, så er best å vente! ;)

Annonse

Vi har kjøpt vogn (kunne ikke gå forbi det tilbudet altså, 1500 kroner for en pent brukt vogn med alt av utstyr som sommerpose, vinterpose, stellebag, stellematte, myggnetting og regntrekk!), to dyner (en til vugga på soverommet vårt og en til vugga i stua), to sengesett, ett laken og ett tisselaken :P Og ja, litt klær har det også blitt :) Og en angelsounds - det må være den beste investeringen for en gravid og bekymret mamma-to-be :)

Første gang skulle vi til det store utland på ferie ca4,5 mnd på vei. Visste da kjønn og kjøpte kanskje litt vel mye gøye jenteklær. Men også converse, andre sko og klær opp til 1,5 år;)

Men hadde nok ventet litt lengre hadde det ikke vært for den turen.

Og så kommer det jo an på om du kommer over et "kupp"!

Enten på finn eller i butikk.

Lurt å vent litt, MEN hallo, det er lov å glede seg og kose seg med litt innkjøp, særlig med Nr 1 er det ekstra stas;)

Blir det gutt nå ( Nr 3), blir det nok en del rosa på han stakkar he, he.

Men noe blått får han vel få hihi;)

• 2 uker senere...

har en som har funnet vogn. men syns det er for tidlig. er jo bare 12+4 om vi ikke regner helt feil.

og denne vogna har ikke full liggestilling på sportsdel,og selges på andre siden av landet. så får da evt ikke prøvd den engang.

men sier jeg disse tingene, blir jeg avfeid som hormonell og pirkete :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...