Gå til innhold

de siamesiske tvillingene.. hva gjør de når de skal onanere eller ha sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

? bare lurte likksom..

Anonym poster: c648e4e5f9ba9e75d240437df7ba2a5c

Skrevet

Trekant :D

Anonym poster: 30ff922346853f0c0e50b660f300afe3

Skrevet

Akkurat det kjenner jeg at jeg ikke trenger å vite.

Skrevet

tenker i dei baner at siden de delen underliv men ikke hjerne så må de jo bli litt rart å skal gjøre sånt....hi

Skrevet

Ja si det.. Alt man skal lure på ;)

Skrevet

Du er ikke den eneste som får slike tanker! Ufrivillige og ubehagelige tanker riktignok, men kan liksom ikke la vær å tenke over det heller.

Skrevet

Huff.. De tankene har dukket opp hos meg og.

Det må være noe for ekstremt spesielt interesserte å bli med på den "trekanten" der ...

Grøss ....

Skrevet

ja de må jo ha visse behov de også skulle en tru..

Skrevet

Jeg såg et program på Tv Norge for noen år siden om siamesiske tvillinger. Der var det to menn som brukte å "kose" hverandre. Det var helt naturlig for de siden de alltid hadde hvert i lag.

De hadde aldri hatt sex med noen.

Skrevet

Eventuelt kan de gjøre slik som de gjør i filmen " Stuck on you" ;D

Skrevet

Jeg sitter også å ser på det og har de samme tankene. Jeg tipper de ikke har hatt sex med en mann, men at de onanerer. De har de samme tankene.

Anonym poster: 2d0d95f309de359bb4c0843425ab892e

Skrevet

Har jeg også lurt på, vi er visst flere der ute med rare tanker:) De har vel seksuelle følelser som de fleste andre, men hvordan kan de leve det ut uten at det blir ekkelt og kleint?! Må være en utfordring det der.

Anonym poster: e9882e186f12eff2aa6b66d49b4560c9

Skrevet

Gikk det ikke en dokumentar som viste akkurat dette for en stund siden? Eller om jeg leste det på nett... Den ene lå med med musikk på øra og bind for øynene eller noe, mens den andre koste seg med kjæresten.. Litt ekkelt spør du meg :P

Skrevet

ja de er de eg mener at de må være litt flaut.. om hu ene vil ha seg litt men hu hi vil ikke.. asso deler di samme underliv likksom.. kan ikke snike seg til en kjappis heller da likksom.. hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...