Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

har et dilemma ang jentenavn... Skulle gjerne brukt navnet Anna, men samtidig synes jeg navnet er litt i korteste laget, da jeg også har to jenter til med lengre jentenavn.

Spiller ingen stor rolle akkurat det, men skulle gjerne hatt tips til et navn som passer til Anna-navnet.

Passer ikke så godt med sofie, marie, annabelle...da disse finnes i familien allerede.

Takk for hjelp :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144017941-tilleggsnavn-til-anna/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Passer best alene synes jeg, gjør vel ikke noe om det er kortere sånn egentlig? men noen forslag :

Anna Emilie

Anna Mathilde

Anna Josefine

Anna Sofie

Anna Marie

Anna Therese

Anna Synnøve

Sant nok, gjor jo ingenting at det er kort, er jo et flott navn uansett :) mange gode forslag her også, jeg må visst notere ned favorittene mine og kikke på de innimellom. Ikke lett dette med navn! Guttenavn har jeg ikke tenkt på engang....(!!) .. Kjekt, men vanskelig.

Annonse

:) Synes jentenavn var mye vanskeligere,så glad får en gutt :) Vet du ikke hva det blir enda?

Nei vet ikke hva det blir enda, litt tidlig ute, hehe... :) så, trenger derfor innspill til guttenavn også!! Har dere bestemt dere? Jrg får lage en ny link til guttenavn-spm tenker jeg :)

Oki :). Ja han skal hete Emil Mathias :), bestemte det når vi var ca 6mnd på vei, var rett etter 3D i alle fall:). 6 dager på overtid nå,så får håpe han finner veien ut snart :). Ja du må jo lage en guttetråd også:) Synes forresten Anna er et kjempe navn :) Nydelig

Oki :). Ja han skal hete Emil Mathias :), bestemte det når vi var ca 6mnd på vei, var rett etter 3D i alle fall:). 6 dager på overtid nå,så får håpe han finner veien ut snart :). Ja du må jo lage en guttetråd også :) Synes forresten Anna er et kjempe navn :) Nydelig

Koselig navn! Har hørt Emil flere ganger, men ikke deres kombinasjon. Den var fin :) 6dgr på overtid....oisann DA kan han jo komme når som helst :)) spennede dager dette her da!! :)) Masse lykke lykke til når den tid kommer!

Har laget en guttenavn-tråd nå. Har brukt litt tid på Anna, og egentlig komt frem til at det er fint alene, og mange fine kombinasjoner med 2 navn som jeg ikke har tenkt på engang før tips her inne. Litt ekstra stas også siden min bestemor het Anna :)

Ja vi er veldig fornøyd :) Vet at Emil er veldig populært navn,egentlig Mathias også,men er bare 42 i norge som heter det :),og bryr meg egentlig ikke veldig mye om at det er poppis eller ikke heller :). men liker navn som er både poppis, og mindre brukt :). Ja det kan han,men han virker ikke så veldig intressert enda akkurat :) Masse tusen takk for det :).

Ja har svart på den alt :). Ja Anna er nydelig alene også uten tvil, jeg liker det best alene,men så klart er jo andre navn som passer fint til også :). Ja så klart det blir litt sats da :)

Annonse

Du blir nesten nødt å legge ut en slags "mld" her inne når Emil Mathias har kommet :)

Enig med deg, kan ikke bry oss om det er poppis eller ikke, det viktigste er at vi faktisk liker navnet! har du svart på den linken også, skal inn å lese nå :) er midt i bollebaking og har 3 ekstra barn på besøk, så jeg kikker bare innom her når jeg "går forbi" ;-) unner meg noen "pauser" :)

Anna Eline eller Anna Lovise:) Selv har vi ei Anna:) :) klarer seg veldig godt alene også :) Lykke til- navn skal ikke være enkelt;)

Jo mer jeg "smaker" på det jo mer ser jeg at Anna klarer seg helt på egenhånd ja :) Men likte godt de kombinasjonene du nevnte også. Så da blir det bare å føle litt frem og tilbake på de ulike kombinasjoner med og uten tilleggsnavn. Koselig tidsfordriv :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...