Gå til innhold

Hva ga dere samboeren deres/mannen/kjæreste i 2 års gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og Samboeren har vert sammen i 2 år i Juli,vil gi han noe spesielt, kanskje en reise for oss 2 eller noe annet hyggelig for oss 2, så skaffer jeg barnevakt til han lille :)

Skrevet

Har aldri gitt hverandre årsgaver vi, men er alltid ute å spiser en bedre middag bare oss to :-)

Skrevet

Høres koselig ut det også:). har har faktisk kjøpt 6 mnd,1 år, 18 mnd gave,så blir vel en gave når vi har vert sammen i 2 år også :)

Skrevet (endret)

Det husker jeg ikke siden det er 6 år siden. Men etter vi fikk barn pleier vi å gå på kino og gå ut og spise, det blir liksom ikke prioritert i hverdagen lenger :) Men en reise er nok en flott gave hvis det passer sånn med amming og alt det andre som er med små barn.

Endret av Pus med støvler venter # 2
Skrevet

Ja høres egentlig koselig ut og gå ut og spise og kino også:). Det med amming går nok fint,han kan få flaske en helg, er jo flere som drar vekk selvom barnet er liten :)

Skrevet

Vi var borte et døgn når gutten var 5 mnd, gikk fint men ble mye styr med pumping og brystspreng. Men var veldig koselig likevel :)

Skrevet

Er det vanlig? Jeg aner ikke når jeg og samboeren ble sammen, tror ikke han vet det heller :P

Skrevet

Vi hit ikke slike gaver.. Lager en ekstra hyggelig middag eller går ut å spiser (ikke alltid)

Skrevet (endret)

Ja får se hvordan ting blir,er jo ikke sikkert jeg klarer og drar fra han heller en helg,men bare noen timer.

Ja er vel vanlig i noen forhold,de fleste jeg kjenner gjør det også :).

Ja er jo koselig med hyggelige middager hjemme også

Endret av FebruarPrins2013

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...