Gå til innhold

Noen som har vært i den store vannparken på Tenerife, Siam Park?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det OK for barn i småskolealder eller var atraksjonene stort sett for større barn og tenåringer?

Hadde de oppvarmet vann eller var det kaldt? Hvordan var maten der inne?

Annet som hadde vært greit å vite?

Anonym poster: b5125d411f8e2346c72afcea7cc67abd

Skrevet

Vi har vært der i desember. Hele familien på 2 voksne og 4 barn synes det var kjempefint der!!! Det er noe å finne på for alle aldersgrupper. Vi spiste mat der og synes det var helt ok (spiste hamburgere og jeg synes de var mye bedre enn f.eks McDonalds). Men det er også mye annen mat å velge i. Det så ut som de var veldig opptatt av hygiene, og det var veldig renslig der.Vi spiste ved den restauranten som ligger ved den kjempefine store sandstranden. Rundt omkring var det badevakter overalt som blåste i fløyter dersom det var noe som ikke var lov. Så det var stor fokus på sikkerhet. Så vi storkoste oss! :)

Skrevet

Vi har vært der i desember. Hele familien på 2 voksne og 4 barn synes det var kjempefint der!!! Det er noe å finne på for alle aldersgrupper. Vi spiste mat der og synes det var helt ok (spiste hamburgere og jeg synes de var mye bedre enn f.eks McDonalds). Men det er også mye annen mat å velge i. Det så ut som de var veldig opptatt av hygiene, og det var veldig renslig der.Vi spiste ved den restauranten som ligger ved den kjempefine store sandstranden. Rundt omkring var det badevakter overalt som blåste i fløyter dersom det var noe som ikke var lov. Så det var stor fokus på sikkerhet. Så vi storkoste oss! smile.pngTakk! Var vannet varmt eller ble det iskaldt når det ikke var så varmt i luften? Vi reiser nå i vinterferien og da kan vi jo ikke forvente så veldig høye temperaturer.

Skrevet

Takk! Var vannet varmt eller ble det iskaldt når det ikke var så varmt i luften? Vi reiser nå i vinterferien og da kan vi jo ikke forvente så veldig høye temperaturer. Er det lov å bruke våtdrakt om det er litt kjølig?

Skrevet

Lufttemperaturen varierer jo veldig på den årstiden. Når vi var der var det veldig varmt i luften, og vi var der på den fineste dagen under oppholdet vårt. Jeg synes vannet var sånn "middels", altså hverken veldig varmt eller kaldt. Ungene våre frøs ikke, de var jo i farta hele tiden. Men det er kanskje lurt å planlegge dagen der etter været hvis det er mulig. Jeg husker ikke helt 100% om det er lov med våtdrakter, men jeg mener ganske bestemt at jeg så noen som hadde det :)

Skrevet

Se omtale i dagens se og hør. Virker veldig ok;-)

Skrevet

Dytter

Anonym poster: 4465062496b9aabcceee090d0fa6a338

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...