Gå til innhold

magen synker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har vært gjennom graviditeter før... hvor lenge før fødsel synker magen egentlig? Min har sunket betraktelig de siste dagene, og folk begynner å kommentere at den har sunket også.... har ikke termin før 16. Mars, men om lillegull skulle melde sin ankomst før så er han veeeeeeldig velkommen.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok veldig individuelt, men hos meg sank magen 5-6 uker før termin, og jeg fødte 12 dager før termin:-)

Skrevet

Som Smågodt sier er det veldig individuelt,min mage sank også 6 uker før termin og jeg fødte to dager over termin:)

Skrevet

Hmm, jeg har også fått kommentarer på at magen har sunket og at jeg ikke kommer til å gå helt til termin. Uke 32 nå.

Skrevet

Mannen er overbevist om at barnet kommer i slutten av februar. Det hadde ikke vært meg imot for å si det sånn.

Skrevet

Jeg har samme termin som deg og magen har sunket veldig de siste dagene. Av erfaring tror jeg ikke at ungen har tenkt seg ut med det første (de to eldste har nemlig ikke kommet ut frivillig i det hele tatt), men da sank aldri magen før termin heller. Så det er jo lov å håpe... Hadde passet så fint om hun kom av seg selv før fødselen må settes i gang.

Skrevet

jeg er i uke 40 og min har ikke sunket ennå :P

Skrevet

Er i uke 37, ikke sunket her, baby i sete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...