Gå til innhold

Noen som har fått vektøkning som bivirkning av medisinene?

Anbefalte innlegg

Hvilke medisiner tok du og hvor mye la du på deg isåfall?

Er livredd for å legge på meg før forsøket siden jeg sørger for å gå ned i fettprosent nå. Vil ikke at det skal være waste of time å slanke seg litt. Skal gå på Synarela i godt over en mnd..

Fortsetter under...

Ja det vil jeg tro er verdt det ja :D Et par kilo har ingenting å si :) Har en BMI på 25 ca. Bare greit å kvitte seg med no gammelt fett fra baken og magen. Har en egen teori om at det ødelegger hormonbalansen min. Er formfull, men ikke lubben.

Gjest usababy

Jeg leste at hormonene gjør noe med kroppen, klusser til på en måte så opptak og forbrenning går litt i stå. Husker ikke akkurat hva det sto. Vektøkning står under bivirkninger også... Men det er ikke sikkert alle går opp, bivirkninger er individuelle. :)

Det kan jo hende det bare er dauvekt i form av væske vi får :) Har en liten pølse mellom fingrene når jeg klyper sammen i stikkegrep jeg og. Må man stikke i magen btw? Vil mye heller stikke i låret hvis man kan det.

Annonse

Jeg la på meg 2-3 kilo per forsøk, selv om jeg var nokså aktiv underveis og gikk på forskjellige medisiner også. Men når det er sagt så unna jeg nok meg selv en del godt også da, skulle bare mangle liksom! ;)

Jeg la også på meg 2-3 kg på begge forsøkene. Dette var surt, da jeg samtidig prøvde å bli kvitt noen ekstra kilo.. Tror nokk det er hormonene som kødder det til ja. Har heldigvis klart å bli kvitt disse, og noen fler. Da er det ikke så ille at jeg går opp noen kg neste gang jeg skal ha forsøk :)

Hei. Ja det har desverre blitt noen kilo i løpet av noen forsøk nå.... Men så fant jeg ut at jeg hadde diabetes 2, og har lagt om kosthold og startet på medisiner. Ned 6 kg på et par mnd, det føles godt og håper det bedrer sjansene for å ble gravid denne gangen. Et stabilt blodsukker er jo å anbefale....

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...