Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, aldri si aldri- det er du levende bevis på :D:P

Det er allerede en i ikm gruppa mi som har testet positivt, og hun har samme dag som meg så nå brenner det i fingrene mine!! Jeg vil SÅ sinnsykt ta en test nå! Skal - skal ikke - skal - skal ikke...

Den blir jo bare negativ så skjønner jo egentlig ikke hvordan jeg kan tenke tanken!

Snuppa! Se på meg!!! MINE BLE NEGATIVE DE!!! Hver gang, ikke faen om de noen gang i mitt liv ville bli positiv de jækla testene nei! Kom aldri til å bli noen mor jeg, alt var ødelagt og umulig i magen min.. Hehehe :D Det kommer til å skje igjen! Det stopper ikke sånn uten videre :) Det er litt for utrolig til at det bare stopper opp.. 2-3 av 1000 pasienter blir gravid på spray årlig på St. Olavs, HVA er egentlig sjansen når jeg i tillegg er helt herpa av endometriose igjen og har kvister til eggledere?? Jeg har jo rett og slett blitt utsatt for et under! Heier meg ihjel på deg, Cayennis og Athina's verden nå :)

Masse babystøv spres herved:

Det er jo nesten som du har vunnet førstepremien i lotto!! Hmmm, kanskje du burde kjøpe et par skrapelodd :D

Jaaaa, tar imot alt av babystøv! Håper på å gullegget snart !!

Jeg har et par prosjekter å se frem til så forhåpentligvis vil det ta tankene mine bort fra prøvingen og all frustrasjon som følger med det!

Jeg MÅ bare stikke innom her da jeg skjønte at Fiemor har fått positiv test!!! :) GRATULERER Fiemor:) Guri, tenk så herlig!

Endeliiiiig klaffet det for deg! Har du vært på ultralyd enda?

Har skjønt såpass at du ikke er helt i storform.. men regner med at du klarer å se forbi det litt etter å ha forsøkt en stund.

GOD klem! :).. og enda en gang Gratulerer!!:)

Jeg MÅ bare stikke innom her da jeg skjønte at Fiemor har fått positiv test!!! :) GRATULERER Fiemor:) Guri, tenk så herlig!

Endeliiiiig klaffet det for deg! Har du vært på ultralyd enda?

Har skjønt såpass at du ikke er helt i storform.. men regner med at du klarer å se forbi det litt etter å ha forsøkt en stund.

GOD klem! :).. og enda en gang Gratulerer!! :)

Weeeee, tusen takk Ønskersnupp :D :D Kan ikke fatte og begripe det og sitter egentlig og tenker at jeg ikke er gravid til tross! Blitt helt skrudd i hodet av all dritten vet du.. Klarer ikke fatte det. Det er for godt til å være sant tenker jeg :) Men nei, tydeligvis ikke :P Sitter og er såpass kvalm at jeg finner det best å sitte helt i ro i sofaen, og jeg dusjer med tykk bikini da brystene mine er til å grine av, men HEY, jeg har ikke samvittighet til å klage for mye. Har bedd om dette selv og som du sier er det en liten pris å betale for årevis med smerter og strev og blendahvite tester :)

Var på UL på torsdag :) Fant en liten rakker der gitt! Var nok bare ca. 5 uker på UL pga. sen eggløsning, men det vi så var en fostersekk på 0.9 cm i lengde og 0.6 cm i bredde, med plommesekk inni, som er normalt for 5 uker ;) Hadde tykk og næringsrik smultring rundt fostersekken og utmerket livmor. Skal tilbake på ny UL 8.april og da er jeg ca. 7+1 ut fra mine beregninger så vi burde se mer da :) Woop woop!!

Awwww, ser du har jente i magen på signaturen din, grattis :D Så koselig! Herregud så fort tiden har gått med deg (synes jeg, hehe)! Termin 17.juni med keisersnitt 14 dager før! Wow! :D Tenker du er utålmodig og spent nå! Milde måne altså! Håper tiden føles like kjapt for meg som jeg føler det har gått med deg, men du vet, timene og dagene sneeeeegler seg så utroooolig tregt avgårde.. Særlig nå i de mest kritiske ukene. Haff! Vil hoppe rett til uke 12 minst.. Skulle sovet frem til da :)

God klem tilbake :D

(Ikke meninga å kuppe tråden din Pepsa ;) ) :wub:

Annonse

haha kupp alt det du vil du Fie!!

Syns det er herlig å lese om den lille peanuten din :D

Kjipt med kvalme og ømme bryst men forhåpentligvis så er det verste av symptomene over ved 12 ukers punktet og du kan nyte svangerskapet. 2.trimester er definitivt det beste trimesteret (syns jeg) og du har mye å se frem til!!

Har du begynt å titte på babyutstyr enda? Haha jeg har satt opp alt på et excel ark med hva jeg vil ha og hvor mye det koster... Babysyk jeg?! Neeeeida!!

Vi krangler om hvilken vogn vi skal ha og jeg er ikke engang gravid enda :D It's all good :D

Hihi, snille du :)

Gleder meg til 2.tri ja, tror det blir litt lettere å være seg selv igjen da :)

Hihihihihi så søtt da :D Greit med alt som er avgjort vet du for du vil få bruk for tabellen din snart :) Har begynt å kikke litt, men skhønner ikke bæra, helt grønn :) Har funnet vogn og ønsket bag, men kommer ikke på navnet. Emmaljunga ihvertfall. Og khaki farget bag med navigasjonsmerke på eller hva det er. Sånn arktisk merke på. Har maritim stil generelt og bor ved sjøen så elsker den bagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...