mer enn bare mor Skrevet 8. februar 2013 #51 Skrevet 8. februar 2013 (endret) satt pris på blir jeg, men bollene baker jeg nå, og sove lenger får jeg gjøre i morgen istedet for søndag (vinkveld i kveld). han har vel kjøpt en ferdigkake innimellom, men ærlig talt så feirer vi ikke så veldig dagen annet enn at barna sier gratulerer med morsdagen! Endret 8. februar 2013 av mer enn bare mor
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #52 Skrevet 8. februar 2013 Hvorfor i det hele tatt regne med å bli satt pris på? Det er da en helt vanlig dag som alle andre. Kun en tradisjon som er hentet fra amerika som valentines dagen og halloween. Ta heller å sett pris på hverandre i hverdagen så blir få skuffa når denne dagen kommer! Anonym poster: 1ea97581660f6b0bb2dd55c25adbb656
Snuppa09 Skrevet 8. februar 2013 #53 Skrevet 8. februar 2013 satt pris på blir jeg, men bollene baker jeg nå, og sove lenger får jeg gjøre i morgen istedet for søndag (vinkveld i kveld). han har vel kjøpt en ferdigkake innimellom, men ærlig talt så feirer vi ikke så veldig dagen annet enn at barna sier gratulerer med morsdagen! Helt enig, det ene utelukker ikke det andre. Vi er også flinke til å sette pris på hverandre i hverdagen men man blir ikke bortskjemt av å feire mors og farsdager i tillegg. Tror alle dere klagere bare skulle ønske dere hadde det sånn selv. Mannen min kom akkurat hjem med en stooor bukett langstilkede roser, og jeg vet han og barna finner på noe til meg på søndag også. Kjempe kos:-) - så err det jo bare å glede seg til Valentinesdag neste torsdag;-)
Bananahammock Skrevet 8. februar 2013 #54 Skrevet 8. februar 2013 Næh. For å være helt ærlig visste jeg ikke at søndag er morsdag før i går, hehe. Mannen skal på jobb tidlig, og reiser utenbys for den andre jobben etterpå, men jeg har kjøpt meg ny rettetang i gave til meg selv
Cat.68 Skrevet 8. februar 2013 #55 Skrevet 8. februar 2013 Ja det er jeg sikker på at jeg blir .Minste jenta mi holder på å sprekke av utålmodighet etter å få gi meg noe hun laget på skolen.Eldste sønnen og svigerdatter kommer på middag lørdag sammen med mitt nye lille barnebarn.Og eldste datteren bruker altid synge for meg med den nydelige englestemmen sin og gi meg noe hun lagd.Det tiskes litt i krokene at mannen min kanskje kjøpt den vakre lysekronen jeg ønsket meg så lenge til hytta, som gave fra ham og barna.Så ja jeg blir mer en nok satt pris på.
Cat.68 Skrevet 8. februar 2013 #56 Skrevet 8. februar 2013 Hvorfor i det hele tatt regne med å bli satt pris på? Det er da en helt vanlig dag som alle andre. Kun en tradisjon som er hentet fra amerika som valentines dagen og halloween. Ta heller å sett pris på hverandre i hverdagen så blir få skuffa når denne dagen kommer! Anonym poster: 1ea97581660f6b0bb2dd55c25adbb656 Det ene utelukker jo ikke nødvendigvis det andre ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå