Gå til innhold

Tror jeg har kjent de første sparkene!!!! :D

Anbefalte innlegg

er 16+1 uker på vei idag, å igår kjente jeg noe som minnet om leamus i magen. Var veldig svakt, å tanken på at det kunne være minien streifet, men jeg slo det vekk å tenkte det var aalt for tidlig å kjenne noe! Men idag har jeg kjent den samme følelsen 2 ganger! Å har fått en ganske god følelse på at det er den lille som gir tegn på at h*n er der!

Er det flere førstegangs som har kjent det så tidlig?

Er så glad!!!

Fortsetter under...

Det er nok det du kjenner da ja :) Jeg ble ikke overbevist om at det var babyen før i uke 18, men når jeg tenkte tilbake, så kjente jeg en sommerfugl fra uke 14-15 :) Nå i uke 22 er det MASSE spark, herlig :)

Det var nok helt sikkert spark du kjente :) Jeg kjente det samme fra uke 14-15, men var som deg tvilende til at det faktisk kunne være spark. Men allerede i uke 17 fikk samboeren hilse på lillejenta :) Han la sine varme hender på magen og plutselig sparket hun ham midt i hånden! Helt vidunderlig!

Nå (i uke 25) er hun ikke i stand til å ligge stille og har funnet ut at det er morsomt å sparke mamma'n i blæren. Selv om det forstyrrer nattesøvnen til de grader, er det fortsatt like vidunderlig :)

Annonse

Kjente det i uke 13 både m førstemann og nå. Noen er heldige å kjenne det tidlig, og kanskje begynner vi tidlig å kjenne etter også? Har venninner som har lest at de ikke vil kjenne noe før etter uke 18, så de kjenner ikke etter før da og da forventer de ordentlige spark. Men det er langt fra spark det jeg kjente i uke 13. Bare vag kiling/noe som snur seg forsiktig i vann... :)

Jeg har pleid å kjenne fra uke 16 tror jeg. Første gangen var jeg usikker frem til ul i uke 19- når jeg så og kjente sparket samtidig.

Gang nr 2 kjente jeg det vagt fra uke 16, og sterkere og hver dag fra uke 18. Begge gangene hadde jeg morkaka forran.

Er i uke 13 nå, og kjenner etter. Usikker på hvor morkaka er denne gang. Er nok litt tidlig, men jeg venter spent! Er sååååå herlig å kjenne spark. Da vet man jo at babyen har det fint :)

Det er nok det du kjenner da ja :) Jeg ble ikke overbevist om at det var babyen før i uke 18, men når jeg tenkte tilbake, så kjente jeg en sommerfugl fra uke 14-15 :) Nå i uke 22 er det MASSE spark, herlig :)

Samme her! ;-) Kjente det egentlig fra uke 15, men var ikke sikker før i uke 17. Er i uke 18 nå, og det er livlig i magen. Er 2.gangs gravid. Kjennes ut som lette bobler og små "dunk"/popp bak navelen og litt lenger ned og litt ut på sidene.

Jeg må si jeg lurer noen ganger... Kjenner av og til bevegelse i magen, men det kan jo være luft eller noe. Er vanskelig å si enda.. Er bare 13+5, men tidlig ul viste at jeg kanskje er litt lengre på vei. Og siden jeg er 3 gangs kan det jo være babyen jeg kjenner! Må vente noen uker til, så blir jeg nok sikrere :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...