Gå til innhold

Hjelp, ulike svar på graviditetstester!

Anbefalte innlegg

Heisann,

Jeg hadde et frysforsøk sist uke, med innsett av et embryo som var 3 dager gammelt (8-delt) den 29.1, etter mine beregninger blir det i dag 12 DPO. Testet i svakt positivt i går med cb pluss, teststreken var bred. Tok en ny test i går ettermiddag med samme resultat. I dag tidlig testet jeg med A1 graviditetstest som var negativ, blendahvit...trodde derfor håpet var ute. Dro imidlertid på apoteket i dag og kjøpte ny cb test, testet i ettermiddag og fikk på ny svakt positiv test, ser godt krysset i vinduet. Dette ble jeg veldig forvirret av... Noen som har opplevd noe av det samme eller har andre erfaringer å dele? Det står at a1 skal gi utslag på HCG-nivå på 25, trodde det var det samme som clear blue. Vet at jeg bare må vente noen dager og teste på ny, men vanskelig å la være og spekulere. Har forøvrig null symptomer på en evt graviditet...

Anonym poster: d5149ebfce7c5473cf47d9c46c4565db

Fortsetter under...

jeg tenker at en av testene er mer følesomme enn den andre... ved ivf er det jo også hcg i sprøyten som settes rett før insett.... så mulig du fortsatt har hcg igjen i kroppen fra den... evt en kjemiskgraviditet...

eller så er du faktisk gravid :D

Lykke til! bare å vente på blodprøven :)

Anonym poster: cad75b3ab4931e98aec8d2be77171657

Ja det er den ventingen da....! Hadde frysforsøk så har ikke tatt eggløsningsprøyte og dermed ikke tilført HCG. Hadde ganske like positive tester forrige gang og, i dagene før IKM, da var jeg gravid (og fikk en baby) Mn da hadde jeg masse murringer i livmor 3 dager etter innsett og full aktivitet. Nå er det nada. Har vært gravid en gang for mange år siden også, da hadde jeg og masse murringer og tyntflytende utflod etc, masse symptomer. Så kan liksom ikke skjønne at det skulle gå an å være gravid nå og ikke kjenne noen ting. Blir spennende å se i dagene som kommer, skal ikke ta blodprøve før mandag..

HI

Hadde innsett 29.1, da var det et embryo som ble frys når det var 2 dager og 4 celler, så ble det tint og satt inn dagen etter timing, 8 delt. Så da er det jo rundgang 10 i dag? Eller? Ethvert svangerskap er jo forskjellig, hadde det ikke vært for at jeg hadde en aviditet for 5 år siden som endte i ma, hadde jeg hatt litt større håp, i og med at jeg hadde helt like symptomer de to første gangene.

Ååå, jeg som skulle la være og teste for tidlig, og ikke spekulere. Ikke mye som skal til før man blir testoman..

HI

Tatt to cb tester i dag, begge tydelige positive med sterkere teststreken enn i går :-) Så får man håpe det går veien, synes det er ekkelt å ikke ha et eneste symptom.. men testene har bare blitt sterkere og sterkere. Har en til a1 test, sparer den til i morgen eller søndag.

Hilsen testomanen som brakker seg på tester ;-)

HI

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...