Gå til innhold

Tante Esel? Er du her:)?

Anbefalte innlegg

Leste lenger nede her at det kanskje er noe på gang hos deg? Krysser alt jeg har for at det er graviditetstegn!!

Jeg fikk idag svar på hvor mange egg som hadde delt seg riktig....og det var tre stykker igjen idag kl 14.....skal sette inn to av disse i morgen, og er skikkelig nervøs.....

Ser du noe nå? Blir det baby? En eller to?

Vet du ikke er så glad i å spå oss som er i samme situasjon som deg, men jeg må bare;)

Klem;)!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144017571-tante-esel-er-du-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe.. svarte deg akkurat på ass.bef :) hold deg rolig, og positiv! jeg tror det går bra :)

tja... har ikke helt trua på meg selv... men er litt rart jeg plutselig spottet midt i syklussen... men ellers ingen tegn, og jeg er syk... så... altså ingen stor tro på at det ble min tur denne gangen...

Hehe;), svarte deg tilbake der nå jeg:). Håper at det er gode tegn hos deg, men jeg skjønner at du ikke tror på det selv, har det sånn selv også, selv om jeg nå er positiv i forhold til i morgen:).

Jeg heier på deg tante esel:)! Det er din tur snart!!!!

Stor klem:)

Hei igjen tante_esel:). Hvordan går det med deg? Har du testet??

Jeg ruger ivei og ser på bildet av eggene(fikk det på klinikken). Innbiller meg at det hjelper;).

Håper så innmari at du får positiv test nå:).

Sender deg masse positive tanker;)!!

Klem:)

å så bra :) hjelper å visualisere litt :) Hold på positiviteten nå da... også når du nærmer deg rugedag 6-7-8 og 9... det er de tyngste synes jeg.....

nei.. skal ikke teste! venter et par uker, hvis ikke tr er her da, så få jeg vel svi av en test... men tenker meg hun kommer før det....

Jeg kjenner at jeg selvfølgelig bruker mye energi på dette, men jeg tenker det at så lenge det er positiv energi så må det hjelpe litt:).

Er litt vanskelig å få tankene bort fra to spirer i magen....;)

Jeg skal stålsette meg mot dag 6,7 og så videre ja.... Det er da det er verst.......det er da man for alvor begynner å kjenne etter:).

Så tålmodig du er som ikke tester:).jeg håper håper håper for deg nå:)

Håper tanta ikke kommer på 9 mnd.......

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...