Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja. Ble satt inn kvelden, ble sittende til morgenen etter (de faller noen ganger ut i løpet av natten). Var ikke moden når de satt det inn, men morgenen etter var jeg det :) De tok vannet og vi ventet på rier. Da det etter fire timet ikke hadde skjedd noe særlig hang de opp drypp. Fra det til barnet var ute tok det 5 timer. Så ble en kort og intens fødsel!

Takk for svar :) Jeg skal nemlig sette inn 10.30 på mandag og var på undersøkelse i går og fantes ikke moden i det hele tatt. Har født vaginalt en gang tidligere og 1 keisersnitt så håper virkelig det setter igang ganske kjapt i etterkant. Var snakk om noe modningspiller også som skulle starte tirsdag, men det er kanskje om kateteret ikke hjelper.

Nei det er dessverre 2 1/2 uke før. Blir igangsatt da jeg ikke har fått i meg noe særlig å spise på 14 1/2 uke på grunn av noe smerter jeg får da jeg spiser som man ikke vet helt hva kommer av. Dukker kun opp i svangerskap, var sånn i forrige også så der ble det keisersnitt 3 uker før. Vil gjerne unngå keisersnitt denne gangen så da skal de forsøke å sette igang. Håper virkelig det går. Vil heller fø normalt enn keisersnitt. Er det ubehagelig å sette inn kateteret? Ubehagelig å gå med?

Jeg kjente svært lite når de satte det inn faktisk, og ble jo ikke så mye gåing før jeg la meg den kvelden (var innlagt pga av høyt bt, og ble værende). Gikk greit å gå på do iallefall. Skal du hjem etter det er satt inn?

Endret av Pus med støvler

Annonse

Blitt "satt i gang" med et sånt kateter to ganger. Er et vanlig ballongkateter de setter inn. Så skal det ramle ut når åpningen er stor nok. Kateter ramlet ut hos meg etter en halv time begge gangene (ved to fødsler). Lite effektivt for min del, eller bortkastet. Utsatte jo fødsel en hel dag fordi jeg ble sendt hjem med det der ;-)

Endret av Lykke X 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...