sommertiara Skrevet 7. februar 2013 #2 Skrevet 7. februar 2013 Wilfred, det synes jeg er et veldig fint og kult navn
Februargullet2013 Skrevet 7. februar 2013 #3 Skrevet 7. februar 2013 ikke noe spesielt, hadde aldri kalt barnet mitt det, men heller Alfred eller Albert som er 2 vakkre navn:)
Heartbeat Skrevet 7. februar 2013 #5 Skrevet 7. februar 2013 Hvis vi får gutt er Vilfred nr en på lista mi :-)
Filippa K Skrevet 7. februar 2013 Forfatter #6 Skrevet 7. februar 2013 Hvis vi får gutt er Vilfred nr en på lista mi :-) Oj, så gøy! Kan jeg spørre om hvilke andre navn du liker? Eventuelt søsken?
Vimse + gullene Skrevet 7. februar 2013 #7 Skrevet 7. februar 2013 Vilfred er kult! Hadde en onkel som ble født på frigjøringsdagen som het det, så da ble det litt dobbelt betydning
*Dubsgirl* Skrevet 8. februar 2013 #8 Skrevet 8. februar 2013 Wilfred! Fint navn! Likte det ikke før, men så ble jeg kjent med en liten 2 åring som heter det. Nå forbinder jeg det med han og syns det er fint
Vipsenmamma Skrevet 8. februar 2013 #10 Skrevet 8. februar 2013 Uff! Altfor tungt og lite pent navn - uansett hvordan du staver det.
Heartbeat Skrevet 9. februar 2013 #12 Skrevet 9. februar 2013 Hvis vi får gutt er Vilfred nr en på lista mi :-) Oj, så gøy! Kan jeg spørre om hvilke andre navn du liker? Eventuelt søsken? Jeg synes guttenavn er skikkelig vanskelig!!! Har en sønn som heter Filip (så det er kanskje ikke helt samme stil? ) vet ikke om bebisen i magen er gutt el jente - har blant annet Sofia og Josefine på jentelista mi :-) enn du, hvilke andre navn liker du?
Heartbeat Skrevet 9. februar 2013 #13 Skrevet 9. februar 2013 Hvis vi får gutt er Vilfred nr en på lista mi :-) Oj, så gøy! Kan jeg spørre om hvilke andre navn du liker? Eventuelt søsken? Jeg synes guttenavn er skikkelig vanskelig!!! Har en sønn som heter Filip (så det er kanskje ikke helt samme stil? ) vet ikke om bebisen i magen er gutt el jente - har blant annet Sofia og Josefine på jentelista mi :-) enn du, hvilke andre navn liker du? PS. Eeeelsker Ville, og det er jo perfekt kosenavn for en Vilfred :-) PPS. Liker Alfred og Vincent også, men mannen mener særlig det siste blir helt supersært hvis man ikke er engelsktalende eller har navnet i slekta..
Salomine Skrevet 10. februar 2013 #15 Skrevet 10. februar 2013 Sikkert et ok navn, men jeg liker det ikke men det er pga personen jeg assosierer det med
Filippa K Skrevet 10. februar 2013 Forfatter #16 Skrevet 10. februar 2013 Hvis vi får gutt er Vilfred nr en på lista mi :-) Oj, så gøy! Kan jeg spørre om hvilke andre navn du liker? Eventuelt søsken? Jeg synes guttenavn er skikkelig vanskelig!!! Har en sønn som heter Filip (så det er kanskje ikke helt samme stil? ) vet ikke om bebisen i magen er gutt el jente - har blant annet Sofia og Josefine på jentelista mi :-) enn du, hvilke andre navn liker du? PS. Eeeelsker Ville, og det er jo perfekt kosenavn for en Vilfred :-) PPS. Liker Alfred og Vincent også, men mannen mener særlig det siste blir helt supersært hvis man ikke er engelsktalende eller har navnet i slekta.. Hei igjen, Alfred og Vincent liker jeg også! Har en Waldemar fra før, så må prøve å finne et passende navn til lillebror. Konrad, Thorvald er også til vurdering..
Gunner Skrevet 11. februar 2013 #17 Skrevet 11. februar 2013 Jeg liker Wilfred og det passet bra med Waldemar.
Cornelianelia Skrevet 14. februar 2013 #18 Skrevet 14. februar 2013 Vet ikke om noen Wilfred, verken store eller små. Men synes det er et morsomt, tøft og sjarmerende navn. Foretrekker nok med V, men om storebror heter Waldemar, ville jeg valgt W.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå