Gå til innhold

Dere som bruker sykepleieruniformer og andre hvite uniformer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er kanskje et veldig teit spørsmål, men hvilket undertøy har dere på dere når dere har mensen? Studerer sykepleien, og idag skal vi for første gang i praksissaler og bruke uniformer. Har selvfølgelig fått mensen, og nå er jeg livredd for at det plutselig skal bli litt blodsøl. Siden den er hvit kan jo alle se det! BLÆH!

Så hva har dere under?

Anonym poster: b386950bd5f74b4ca9aeb86dee2752bc

Fortsetter under...

Skrevet

Hehe..bruker tampong som skiftes ofte så du er sikker på at det ikke kommer gjennom ;)

Anonym poster: f0001283073f237b0764c4b267199e6d

Skrevet

Hehe, takk! :) Burde jo vite så, men er bare engstelig for at det plutselig bestemmer seg for å bli bare gris denne måneden... ;)

Anonym poster: b386950bd5f74b4ca9aeb86dee2752bc

Skrevet

Brukte alltid mitt vanlige undertøy. Draktene har vært såpass tykke at det viser lite av undertøyet gjennom klærne. Skulle det blitt søl hadde jeg hatt med meg en ekstra truse og byttet buksa. Men du har kanskje ikke tilgang til mer enn en?

Skrevet

Bruk både tampong og bind, så er du nok sikker:) Som regel så holder det jo med bare tampong, men det kan jo være at du blir heftet sånn at du ikke rekker og skifte tampong når du må, og da kan det jo være greit å ha et "sikkerhetsbind" i tillegg...

Skrevet

Eg brukar vanleg undertøy og bind, og har ikkje hatt nokon uhell på 20 år. Har heller ikkje opplevd at kolleger har hatt problem. Men om det brukar å bli litt søl hadde eg nok brukt tampong og bind saman.

Annonse

Skrevet

Brukar vanleg undertøy og bind eller tampong.

Skrevet

Bruker vanlig undertøy, men har alltid singler under. Hvitt undertøy viser bedre gjennom enn grått.

Ang mensen så anbefaler jeg hormonspiral, ellers brukte jeg tampong før jeg hadde spiral. Ikke til å stikke under en stol at mange i helsevesenet har opplevd å blø gjennom når de har mensen.

Anonym poster: 9c07cc74524181da715f5581f0a60f2d

Skrevet

Jeg bruker vanlig undertøy, tenker aldri på farge. Så bruker jeg menskopp og et tøybind. Lekker aldri.

Anonym poster: 856dc90883c5122d04c460bbbca274a0

Skrevet

jeg bruker å ha veldi kraftige blødninger, så jeg bruker tampong, nattbind, vanlig truse, og så har jeg tights under uniformsbuksen.

Anonym poster: 26596df6b067180ffe94564778f02f02

Skrevet

Tampong og truseinnlegg

Anonym poster: 1f96c70cbbe8ce8090ba3a5c879f10e8

Skrevet

Tampong, truseinnlegg, og backup undertøy og bukse :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...