Gå til innhold

Hva synnest dere om Odin Andrè og Amanda Christine?:)

Anbefalte innlegg

Jeg liker Odin så utrolig godt, og det er en av navnene jeg og kjæresten tenker på minien om det er en liten gutt!

Men jeg har så lyst til å kalle barnet mitt opp etter noen i familien. Min bestefar het Andrè og jeg synnest Odin Andrè klang ganske godt!

Men det er det litt feil at jeg blander et norrønt navn med et navn som Andrè? Hadde vært supert om det var noen som hadde en formening om dette!

Er veldig usikker på det!

Om det viser seg å være en liten jente, er jeg veldig fast på Amanda Christine! :) Hva synnest dere?

ha en fin dag alle sammen!

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk for svar, alle sammen! :)

Om det blir en av disse navna, blir bare Amanda og Odin brukt. Men er veldig opptatt av at jeg skal fortsette å bruke navnene som har går i arv, i tilegg til at han/hun får sitt eget navn :)

Syntes ikke opphav spiller så veldig stor rolle i de aller fleste tilfeller, så lenge navna klinger bra :) Syntes Odin Andre klang fint sammen, selv om jeg ikke liker Odin så godt ..

Jeg kjenner ei Amanda Isabell og syntes det klinger bedre enn Christine :)

Om André er et fsmilienavn, hva med å bruke Andreas istedet. Er så mye penere. Odin Andreas, fortsatt stilbrudd mellom navnene, men penere enn Odin André.

Amanda Christine er pent, men voldsomt

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...