Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Tilla?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja...

Pent - men det virker litt kallenavnaktig.

Det er jo på mange måter veldig tidsriktig, da.

Skrevet

Jeg er glad i navnet. Min hund het Tilla. Hun har like stor plass i hjertet mitt som barna mine .

Skrevet

Nydelig navn synes jeg! :)

Skrevet

Jeg og synes det er nydelig :) men det trenger litt tilvenning :)

Skrevet

Fint navn, var innom det selv :) Minner meg om Tilla fra Anne.cath Vestlys bøker :)

Skrevet

Tilla er et hundenavn. Og et kallenavn.

Skrevet

Elsker det :) Kjenner ei nydelig lita jente på snart 2 år som heter det,så synes det er kjempe fint :)

Skrevet

Kjempeskoselig! Jeg vil gjerne har navnet Othilia hvis det blir jente, og tenker at Tilla vil bli brukt som kallenavn i blant :-)

Skrevet

Navnet klinger fint! Men jeg synes at det høres ut som en forkortelse for et annet navn. :)

Skrevet

Jeg forbinder det meg Tilla Constance fra lillebror bøkene. Synes det er søtt men litt kort som enkeltnavn.

Skrevet

Nja..Tilla.... jo..kan gå.. Vet om ei som heter Tilley... synes det er litt "rundere"

Skrevet

En i bhg til sønnen min heter det. Helt ok, men synes det er litt kallenavn-aktig.

Skrevet

Næææi, liker det ikke så godt... Høres ikke ut som noe memneskenavn... :-///

Skrevet

Min Matilda blir kalt Tilla av lillebror. Så for meg er det absolutt et kallenavn!

Skrevet

Tilla er søtt men hadde kanskje gått for Othilie eller Mathilde for et navn med litt mer "pondus" og heller brukt Tilla som kallenavn? :-)

Skrevet

Muligens litt snålt når hun er 40? Og finansminister? Tenk dere nå litt om da jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...