Gå til innhold

Minker mengden ansiktshår og acne når vi med pcos er gravide??? HJELP??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsker mengden ansiktshår og kviser når vi med pcos blir gravide?

Finnes det noe man kan bruke mot acne også mens man er gravid?

(spesielle kremer, tabletter etc)

Dere med "skjegg" på hake/hals, hva gjør dere for å holde det borte?

hilsen VELDIG takknemlig for svar.

Anonym poster: f29f9477762727572a25dc4ba65a2db7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for min del iallefall...dessverre... Muligens litt mindre kviser, men hårveksten har økt etter jeg ble gravid føler jeg. Når man er gravid øker mengden testosteron i kroppen, så det er ganske logisk da. Jeg napper bare foreløpig, jeg tør rett og slett ikke noe annet, selv om det nå begynner å bli så mye at jeg ikke klarer å holde det borte. Jeg har vært inne på tanken på voksing, men er så redd for at hårene skal vokse tilbake mørke... Håper noen andre har noen bedre råd enn meg!

Skrevet

Nei, heller motsatt syns jeg.

Jeg er gravid i 28 uke og har mer kviser og hårvekst enn jeg hadde før jeg ble gravid.

Anonym poster: a68a9dc7537684bebdd96b256660d4d0

Skrevet

Ble bare verre for min del.. Mer kviser og mer hår.. Napper med pinsett og priser meg lykkelig for at mine hår er lyse... Angående huden måtte jeg bytte hudpleiemerke for å holde kvisebe noenlunde under kontroll da jeg ble gravid. Bruker sheshido...

Anonym poster: b1bb0004d8bc2e06ab3d7a8c4e08b5de

Skrevet

For min del er kvisene blitt helt borte siden jg ble gravid. Mn mn så lenge dt varer......

Skrevet

Har aldri vært plaga med kviser men, hårene var borte så lenge jeg var gravid og amma.

• 2 uker senere...
Skrevet

Har aldri tidligere vært plaget med kviser, men fikk ekstremt mye under graviditeten. Både i ansiktet, på brystet og på ryggen. Det var også da hårveksten begynte, mørke hår overalt som bare blir verre og verre.

Anonym poster: cc5f25afcd49fe0744bd675f24ad1fcb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...