Gå til innhold

Bli gravid igjen etter medisinsk abort..

Anbefalte innlegg

lurer på om jeg bør vente til jeg har fått en mens , eller kan vi begynne å prøve med en gang. måtte ta mifegyn før cyto tablettene. har hørt at mifegyn-stoffet kan sitte en stund i kropp en... er ca 3 uker siden jeg måtte ta abort. (fosteret utviklet seg ikke normalt)

Anonym poster: 9d0bb2233fdc925a092ca7fbe4b707d6

Fortsetter under...

Jeg har lurt mye på dette og spurt alle jeg har kommet over av fagfolk. Mistet selv i uke 8 (ma) og vil komme igang igjen så fort som overhodet mulig. Spurte privat gyn og legen som gav oppfølging og begge ba meg vente. Slimhinnene _kan_ være litt skjøre om du ikke venter en mens så da er det en liten risiko for at man kan miste igjen selv om fosteret er friskt. Jeg har hørt fler som har sagt det går bra og men tenker for megselv at jeg ikke vil ta den risikoen og måtte gå igjennom en abort igjen for kjenner det tærer litt mer enn jeg trodde:) understreker at dette er mine synspunkt basert på svar jeg har fått fra fagfolk:) men skjønner også godt de som er utålmodige:)

har legetime i morgen jeg, så får vel spørre henne også. har lest veldig mye, men kommer ikke fram til noen fasit. virker som mange får forskjellige råd. er egentli mest bekymret for om hvor lenge dette mifegynstoffet sitter i kroppen?? den tabletten en tar 2 dager får cytotablettene.

vil jo IKKE gå igjennom en abort til, det var GRUSOMT!! Ønsker bare så inderlig at jeg kan bli gravid igjen... FORT :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...