Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini tok 3. mnd vaksine 0930 i dag, og fikk feber rundt kl 16. Den var på 38.6 for 30 min siden, og han er utilpass, slapp og sutrete, stakkar liten:-( Vet noen hvor lenge feberen varer ved vaksine? Og hvor mye feber er for mye? Dvs. Hvis den stiger mer, når kontakte lege/bør jeg kontakte lege/ta paracet/annet som kan hjelpe? Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt vanlig, mine to har alltid blitt dårlig et døgns tid med feber og ubehag. Du kan jo ta en stikkpille på ungen om du ikke liker han har feber, men er ikke nødvendig. Kle av på ungen, men dette vet du sikkert. Se an natten, det er nok borte utover dagen i morgen... :) Er du urolig kan du jo ringe legevakt og snakke med de, eller lege i morgen... Men det høres helt normalt ut det du beskriver. Lykke til :)

Skrevet

På gutten min hjelper det veldig å kle av litt når han har feber. Man bør vel være litt forsiktig med paracet også.. Legen sa vi kunne gi det hvis det nærmet seg 40,men helsesøster sa vi kunne gi over 39. Uansett så er ikke feber farlig,men det kan være ubehagelig. Viktig med mye drikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...