Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Isabella?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker det godt, men selv så liker jeg Isabell bedre :)

Skrevet

Jeg synes Isabella er veldig fint. Hvis dere har bare ett etternavn så synes jeg Isabella Marie er flott.

Skrevet

Jeg synes at Isabella klinger litt bedre enn Isabell, men det er vel en smaksak. Jeg liker ikke navnet Marie så godt dessverre, kjenner litt for mange jenter jeg ikke liker med det navnet;)

Skrevet

Et av mine favoritt jentenavn:). Helt Nydelig :)

Skrevet

Synes det er veldig fint!! :) Vurderer det selv ;)

Skrevet

Jålete, dillete og en anelse rosa glitter.

Skrevet

Ikke helt fan av navnet. Jeg synes Iselin er penere. :)

Skrevet

Isabella synes jeg er skikkelig dukke navn. Forbinder det med damer i vi menn som er litt for lettkledd. Synes Isabel er bedre da!

Skrevet

Synes dere svarer så teit, er et navn,ikke jålete i hele tatt.

Skrevet (endret)

Det er ikke stygt, men jeg klarer kun å se for meg en jente kledd 100% i rosa...

Endret av sommertiara
Skrevet

Ja, hvis man heter Isabella er man nesten programforpliktet til å være kjempepen ... og ganske høy ... hvis man ikke heter Isabella Rossellini, da, hun er kjempeflott og ikke veldig høy :)

Skrevet

Hehe, jeg er enig med dere. Det er kanskje litt jålete, og litt "rosanavn"... Hmm, men synes samtig at det klinger fint.

Skrevet

Syntes der er fint, men det er noe ved det jeg ikke liker helt, men klarer ikke helt å se hva...

Skrevet

Kjempe fint navn. Vurderte å kalle jenta Nora Isabella<3

Skrevet

Jeg vet om flere som heter Isabella, og alle blir kalt for "Bella". Jeg er ikke en av dem som blir sjarmert, dessverre..

Skrevet

Solid! Tenker også på Isabella Rossellini. Syns navn som Mille, Emilie og Emma er mye mer rosa og jålete. Kanskje det er historie-relatert for min del.

Skrevet

Jeg liker Isabel bedre, syns det er nydelig. Kan skjønne beskrivelser som "jålete" hvis man skal sammenligne med tradisjonelle norske navn, men det er jo ingen grunn til å ikke velge navnet hvis du liker det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...