Gravid prinsessemamma<3 Skrevet 6. februar 2013 #1 Skrevet 6. februar 2013 Hvor får mann tak i det?:-)
Håperpåønskebaby Skrevet 6. februar 2013 #2 Skrevet 6. februar 2013 Her har obs hatt tilbuder i ny og ne. Type princess, kid, barnas hus osv bruker å ha
Poteta Skrevet 6. februar 2013 #3 Skrevet 6. februar 2013 Ikea har det til en rimelig penge... http://www.ikea.com/no/no/search/?query=LUDDE+Saueskinn+hvit
yogajente Skrevet 6. februar 2013 #4 Skrevet 6. februar 2013 Nøstebarn har fine skinn. Også en type som er ekstra hvit
Juliprinsessene Skrevet 6. februar 2013 #5 Skrevet 6. februar 2013 jeg har bare hørt at ikea sitt ikke er bra da det er behandlet med kjemikalier. Men skal ikke si det sikkert.
Poteta Skrevet 6. februar 2013 #6 Skrevet 6. februar 2013 jeg har bare hørt at ikea sitt ikke er bra da det er behandlet med kjemikalier. Men skal ikke si det sikkert. åh? Jegh ar hatt skinn fra ikea i sofaen i mange år, og ikke merket noe lukt el noe... synes det lukter ull. Men selvfølgelig kan det være behandlet uten at jeg vet det.... kan man evt vaske det i maskinen på ull med milo?
Juliprinsessene Skrevet 6. februar 2013 #7 Skrevet 6. februar 2013 jeg har bare hørt at ikea sitt ikke er bra da det er behandlet med kjemikalier. Men skal ikke si det sikkert. åh? Jegh ar hatt skinn fra ikea i sofaen i mange år, og ikke merket noe lukt el noe... synes det lukter ull. Men selvfølgelig kan det være behandlet uten at jeg vet det.... kan man evt vaske det i maskinen på ull med milo? Det er bare noe jeg har hørt av to-tre bekjente og så leste jeg det en gang i ett innlegg her tror jeg. Men det er godt og vel 2 år siden. Så det er ikke sikkert det stemmer lengre da:) Jeg har brukt sjampoen fra barnashus på lammeskinnet til snuppa. Ellers så skal det jo være selvrensende egentlig. Men når det blir veldig mye flekker så får det håndvask hos meg.
Poteta Skrevet 6. februar 2013 #8 Skrevet 6. februar 2013 http://tettinntil.no/forumet/showthread.php?t=42016 Her sto det mye intressant om skinn. Er bare mindre lanolin i ikea skinnet fordi det er behandlet litt hardere, så man kan vaske det selv og behandle det med lanolin, så blir det fin fint
Blomstogbier Skrevet 6. februar 2013 #9 Skrevet 6. februar 2013 Babyshop har Ikke i nettbutikken tror jeg, men så på skinn da jeg var innom i går, synes jeg så noe som var hvitt. Men jeg foretrakk faktisk den som er gulere, utroooolig deilig å ta på, så myyyk og fin! Og veldig korthåret !
fisken2015 Skrevet 6. februar 2013 #10 Skrevet 6. februar 2013 Babyshop har, men ikke helt hvitt. De sier at de som er helt hvite er behandlet med noe (er jo bleket) som gjør at de ikke er så bra å bruke til babyer. De sleger derfor gule og grå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå