Gå til innhold

Hvitt lammeskinn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får mann tak i det?:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har obs hatt tilbuder i ny og ne.

Type princess, kid, barnas hus osv bruker å ha :)

Skrevet

Nøstebarn har fine skinn. Også en type som er ekstra hvit

Skrevet

jeg har bare hørt at ikea sitt ikke er bra da det er behandlet med kjemikalier. Men skal ikke si det sikkert.

Skrevet

jeg har bare hørt at ikea sitt ikke er bra da det er behandlet med kjemikalier. Men skal ikke si det sikkert.

åh? Jegh ar hatt skinn fra ikea i sofaen i mange år, og ikke merket noe lukt el noe... synes det lukter ull. Men selvfølgelig kan det være behandlet uten at jeg vet det....

kan man evt vaske det i maskinen på ull med milo?

Skrevet

åh? Jegh ar hatt skinn fra ikea i sofaen i mange år, og ikke merket noe lukt el noe... synes det lukter ull. Men selvfølgelig kan det være behandlet uten at jeg vet det....

kan man evt vaske det i maskinen på ull med milo?

Det er bare noe jeg har hørt av to-tre bekjente og så leste jeg det en gang i ett innlegg her tror jeg. Men det er godt og vel 2 år siden. Så det er ikke sikkert det stemmer lengre da:) Jeg har brukt sjampoen fra barnashus på lammeskinnet til snuppa. Ellers så skal det jo være selvrensende egentlig. Men når det blir veldig mye flekker så får det håndvask hos meg.

Skrevet

Babyshop har :) Ikke i nettbutikken tror jeg, men så på skinn da jeg var innom i går, synes jeg så noe som var hvitt.

Men jeg foretrakk faktisk den som er gulere, utroooolig deilig å ta på, så myyyk og fin! Og veldig korthåret :) !

Skrevet

Babyshop har, men ikke helt hvitt. De sier at de som er helt hvite er behandlet med noe (er jo bleket) som gjør at de ikke er så bra å bruke til babyer. De sleger derfor gule og grå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...