Gå til innhold

Hvordan ligger deres i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 28, var hos jordmor i dag. Da lå lille med hodet ned, dette overrasket meg litt. Forrige lå i tverrleie til uke 36 eller noe. De kan vel snu seg siden det enda et tidlig, men ble litt nysgjerrig på hvordan deres babyer ligger :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Termin i dag og han ligger med hodet ned, men høyt oppe i bekkenet og ikke antydning til festet. Lagt sånn siden iallfall uke 28

Skrevet

Jeg vet ikke hvor lenge mi har ligget med hodet ned, men i hvert fall siden uke 33. Nå er jeg snart 36 uker, og hodet ble bekreftet festet i forrige uke.

Skrevet

Jeg er snart 30 uker og bebisen ligger i tverrleie ennå...

Skrevet

39 + 4 og småen ligger i tverrleie/skråleie. Jordmor mener riene vil rette opp babyen når fødselen starter, hvis ikke så blir det sykehus og keisersnitt på oss. Men vi satser på å føde på fødestua :)

Skrevet

Har ingen anelse hvordan hun ligger :-P skal på 32 ukers kontroll i morgen, må få legen til å kjenne bedre etter da.

Skrevet

Her har det vært hodet og rumpa annenhver gang siden uke 28. Er i uke 36 nå og denne gangen var det rumpa ned.. Spent på hvilken vei den ender opp i du.. ;)

Skrevet

3 dager på overtid og gutten ligger godt der han skal:)

Skrevet

Er i uke 32 og han ligger med hode opp og rompa på skrå.

Skrevet

35 uker her, og han har liggi med hodet ned siden før jul, før det lå han på tvers :)

Skrevet

Er 31 uker og her ligger lillesøster med hodet godt nedi bekkenet:)

Gjest Min1.baby
Skrevet

Var hos jordmor i dag og hun sa at baby hadde festet seg i bekkenet med hodet.:) Er 37 uker i morgen.:) og alt såg bare fint ut.:)

Skrevet

Hun ligger med hodet ned og har gjort det ihvertfall siden uke 28 - nå er jeg uke 36. Ikke festet ennå, men er nr 3 så ikke sikkert det skjer i det hele tatt. Tviler på at ho snur seg noe nå..

Skrevet

uke 34 nå, for 2 uker siden sa jordmor at hun ikke klarte å kjenne hvordan han lå.... før det har han vært på tvers. veldig aktiv i magen og veldig tomtnederst i bekkenet så tror ikke han kjeder seg der inne iallefall...

Skrevet

Jeg er i uke 35 og her har gutten ligget i seteleie hele tiden.Blitt så stor nå så tviler på at han snur seg..

Skrevet

Her har hodet vært godt plantet nedi bekkenet siden uke 29. 35+2 i dag.

Skrevet

I seteleie. Og i neste uke blir det planlagt ks. Gleder meg!

Og etter å ha lest trådene her inne om fødselssmerter etc er jeg ganske fornøyd med å slippe..

Skrevet

I seteleie. Og i neste uke blir det planlagt ks. Gleder meg!

Og etter å ha lest trådene her inne om fødselssmerter etc er jeg ganske fornøyd med å slippe..

Så spennende, hvor langt er du på vei?

Skrevet

Litt over 38 uker i dag. Planlagt ks blir førstkommende onsdag. Da er jeg 39 + 2 - en uke før termin :-)

Skrevet

uke 30 og tverr!! håper han finner på å snu seg ned snart! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...