Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut

Må vi gjøre dette en gang til? Er det virkelig nødvendig med jevnlige sånne runder hvor jeg spør om noe på ris og ros, moderator sletter spørsmålet og jeg spør igjen - og sånn går nu dagan? Vel, jeg har god tid og kan holde ut lenge, så jeg prøver igjen:

Hvorfor slettes et innlegg her på Ris og ros, egentlig? Jeg skrev kl 0648 et innlegg hvor jeg bad om sletting av tråden "Hva vet du om en kjendis som ingen andre vet" fra anonymforum. Grunnen til at jeg laget tråden her var at jeg rapporterte den via rapporteringsknappen i går, uten at noe skjedde. Det var en tråd som navnga kjendiser og hevdet mye og mangt om alt fra utroskap til pedofili, tråden ble startet i går i halvfemtiden på ettermiddagen, og den var fortsatt høyst tilstede og i live i dag morges, fjorten timer senere.

Så, for en halvtime siden omtrent, er min 0648-tråd borte herfra. Da legger jeg inn et innlegg som het omtrent "Hvorfor slettes innlegg her på Ris og ros?". Nå er det også slettet, pussig nok.

Når jeg scroller nedover siden her er det flere slike tråder - folk klager på en tråd gjennom et innlegg her inne på ris og ros når rapporteringsknappen ikke funker. Alle disse klagetrådene blir stående. Hvorfor slettes min, tro?

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...