♡ Jersey ♡ Skrevet 6. februar 2013 #1 Skrevet 6. februar 2013 Ultralyden idag gikk kjempefint! Ny termin 8 dager før-3 juli! Dvs at jeg er 19+3, istedetfor 18+2. Me like!! Skader ikke å få en uke gratis!! Og inni magen ligger en sprelsk liten gutt :-)
Håperpåønskebaby Skrevet 6. februar 2013 #2 Skrevet 6. februar 2013 Så kjekt å høre! Vi skal i morgen tidlig, og til tross for at mannen havnet på sykehuset på mandag, forsikret han seg allerede i går om at han får lov og ta permisjon slik at han får være med Kan vel si at han er mee spendt enn meg, for han har hele tiden hatt guttefølelse
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 6. februar 2013 #6 Skrevet 6. februar 2013 Gratulerer! Så deilig å bli flyttet frem, da!! Selv veldig spent på min UL, men det er nesten en måned til ennå...
♡ Jersey ♡ Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2013 Tusen takk! Det er virkelig kjempegodt :-) Da står den nyinnkjøpte vuggen og hentedressen trygt i huset, og jeg føler vi er et skritt nærmere å få brukt de :-) hihi.. Lykke til alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå