Gå til innhold

Gravid med brokknett,noen flere??

siljesmess

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har 2 barn fra før og etter sistemann fikk jeg brokk og delte magemuskler. Jeg ble operert og de sette inn ett ganske stort nett 20x25 cm. Har lett og lett på nettet men finner ingen fra Norge som har gått gravide med brokknett.men de må da finnes?.. Jeg er på det sterkeste anbefalt å ikke bli gravid da det er beskrevet store komplikasjoner, som fek. tarmslyng. Nå er jeg da gravid i 4. uke og begynner å bli litt redd men samtidig ville det betydd så mye å kunne gjennomført det. Er det noen som helst som har gått gravide med brokknett og det har gått bra med så vil jeg sette stor pris på å høre fra dere. og selvfølgelig alle andre som vet noe uansett om det er bra eller dårlig.

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

• 7 måneder senere...

Hei. hvordan gikk det med deg ?  jeg er nemlig i samme situasjon som deg, da jeg har blitt operert for dobbel lyskebrokk 2 ganger, har også det samma nettet som deg og er gravid i uke 17. Har lett land og strand etter info om dette men som deg, så finner jeg det ikke noen steder. Har oppsøkt legen flere ganger, bla. på oppfordring fra privat UL lege, som mente dette kunne få store konsekvenser. Legen min er dessverre sta og påståelig og har i tillegg ingen erfaring med dette nettet, hun anntar at det går helt fint. for min del hjelper det ikke å annta, jeg trenger et konkret svar! Er også kanskje verdt å nevne at under begge operasjonene oppsto det komplikasjoner som i ettertid har ført til at jeg sliter med å presse. altså, (beklager detaljer) når jeg må gjøre "nr 2" ikke får presset ordentlig, og må derfor smøre meg med tolmodighet og vente til det kommer ut på eget initiativ. Lurer jo såklart på hvordan dette vil påvirke fødselen . Så jeg hadde satt utrolig stor pris om du kunne delt dine erfaringer med dette.

Hilsen bekymret førstegangsfødende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...