Gå til innhold

Stellebag/veske ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lurt å ha en veske der alt du trenger til babyen er samlet, så når dere skal ut av huset slipper du å løpe rundt å samle ting rett før du skal dra ;) Men det må jo ikke være en dyr stelleveske i et spesielt merke, kan lik så godt være en stor veske til 100kr fra h&m ;)

Endret av AnneS

En nødvendighet vil jeg si.

Fins jo mange ulike stellebager/vesker å velge mellom så det er bare å snuse litt rundt så finner du nok noen som faller i smak.

Det er veldig kjekt å ha det man trenger klart til man skal ut og at man fyller på det som blir brukt etter hver tur. Eller at man pakker klart dagen før om man veit man skal ut. For å begynne å pakke alt man skal ha med seg i det man skal reise er en tafatt ide. Det tar lang nok tid å komme seg ut døra om man ikke skal begynne å pakke alt også.

Blir jo heller ikke noe mindre man skal ha med seg ettersom ungen vokser heller.

Så ja, det bør man ha :)

Trengte en ny veske uansett...og unnet meg litt mamma-luksus. Kjøpte en lekker stelleveske på Barnas hus (merke Storksak) som like gjerne kunne passert for en vanlig veske. Men siden ungen ikke er kommet enda er den enda ikke innviet. Står pakket med barselsting. :-)

Annonse

Jeg var usikker på det samme med nummer 1.

Og min erfaring var at det var verdt å invistere i en veske beregnet på bruken !

Jeg gjorde ikke det med nummer en og brukte en vanlig.

Jeg savnet VELDIG å ha mulighet til å stikke flasker utenfor vesken, to lommer utenfor så småting er lett tilgjengelig, og minst to rom i tillegg til hovedrommet i vesken for å ha ting mest mulig oversiktlig i stressende situasjoner, som f.eks hvis man får en sprellebaby på stellebordet, da man trenger ting fort er det FRYKTELIG plagsomt å rote i vesken etter ny strømpebukse osv. halvstressa, halvsvett og med tålmodigheten nok testet fra før var det nok til at jeg ville helle ut alt av vesken ..O_o.

Man finner jo billige stellevesker brukt, men denne gangen vil jeg invistere i en veske som er til den bruken, MEN som kan brukes etterpå også. Mine favoritter på ønskelisten er disse

http://stilars.blogg.no/1358936195_on_the_wishlist_stell.html

De ligger alle på ca 2000 så det er jo en fryktelig luksus, meeeen... ;)

Endret av Lukas på 3 og april spire

Jeg venter min første, og det falt meg helt naturlig å kjøpe stelleveske da jeg kjøpte vogn - det hang nemlig en matchende stelleveske på vognen da jeg så på den i butikken, og selv om den kostet litt kjenner jeg det er veldig greit å ha en veske som er ment til formålet... Gleder meg til å pakke den klar! :)

Kjøpte også veske i samme merke som vogna, Emmaljunga og er veldig fornøyd med den:) har lommer på siden til flasker, lomme med glidelås på utsiden til småting, lommer på innsiden store nok til å romme flasker, noe som er bra da vi bruker flasker til ham og små lommer på innsiden:) jeg bruker kun stellevesken nå og har lommebok og alt annet til meg selv der også da jeg ikke orker å dra på flere vesker og han bestandig er med når vi er ute:)

Annonse

Vi har kjøpt nøytral svart stelleveske sånn at vi begge to kan bruke den når vi skal ha med oss ungen! Far var opptatt av at det ikke skulle ligne på ei dameveske ;)

Det var viktigste kriteriet til far her i huset og. Vi endte opp med en Ryco Messenger bag. Har funnet mange i etterkant som jeg syns er finere, men jeg skjønner godt at far ikke ønsker å gå rundt med en "dameveske"

Vi har kjøpt nøytral svart stelleveske sånn at vi begge to kan bruke den når vi skal ha med oss ungen! Far var opptatt av at det ikke skulle ligne på ei dameveske ;)

Det var viktigste kriteriet til far her i huset og. Vi endte opp med en Ryco Messenger bag. Har funnet mange i etterkant som jeg syns er finere, men jeg skjønner godt at far ikke ønsker å gå rundt med en "dameveske"

Her endte vi opp med 2 stellevesker. En nøytral, svart (rimelig) som far godkjente, og en fin dameveske/stellebag til mor :-) (Har ellers vært veldig fornuftig i baby-utstyr shoppingen...så måtte liksom skeie ut litt.)

Her endte vi opp med 2 stellevesker. En nøytral, svart (rimelig) som far godkjente, og en fin dameveske/stellebag til mor :-) (Har ellers vært veldig fornuftig i baby-utstyr shoppingen...så måtte liksom skeie ut litt.)

Her har forsåvidt babyutstyrshoppingen vært veldig billig, siden besteforeldre på begge sider har vært mer enn villige til å spandere det meste, men jeg syns likevel ikke jeg kunne spandere på meg den friheten å kjøpe to vesker.. Rycovesken kostet 399 når vi kjøpte den, og jeg hater jo egentlig å drasse rundt på mer enn jeg får plass til i en bukselomme (selv om jeg innser at jeg nå må drasse på mye mer når man skal være på farten med baby straks) så vi får se. Akkurat nå er jeg forelsket i en spesiell veske, men ikke søren om jeg husker merke eller forhandler :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...