Gå til innhold

Karnevallkostymer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Muffin på straks 22 mnd skal være dinosaur :D Kjøpte kostymet på en svensk leketøysbutikk i fjor høst. Med diger hale og allting, sååå søt <3 Men tviler på at vi klarer å få ham til å bruke den tilhørende hetta da...

Endret av Madolyn&Muffin

Annonse

Muffin på straks 22 mnd skal være dinosaur :D Kjøpte kostymet på en svensk leketøysbutikk i fjor høst. Med diger hale og allting, sååå søt <3 Men tviler på at vi klarer å få ham til å bruke den tilhørende hetta da...

Også har dinosaurdrakta små, lyseblå vinger på ryggen så jeg nå! Åååh jeg dauer han blir såå søøøt... Utrulig hva man får kjøpt på Norbysenteret for 99 svenske kroner. Gleder meg til å se alle barna i kostymer i morgen <3

Endret av Madolyn&Muffin

Annonse

Også har dinosaurdrakta små, lyseblå vinger på ryggen så jeg nå! Åååh jeg dauer han blir såå søøøt... Utrulig hva man får kjøpt på Norbysenteret for 99 svenske kroner. Gleder meg til å se alle barna i kostymer i morgen <3

En sånn drakt hadde gutten min på seg i fjor! Kjempesøt, og nå henger drakta i skapet, altfor liten. Tiden går. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...