Gå til innhold

Karnevallkostymer

Anbefalte innlegg

Gjest stårma
Skrevet

Hva skal deres små på 1-2år kle seg ut som på karnevall i barnehagen?

Aner ikke hva min skal kle seg ut som.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår bhg ordner selv med kostymer til barna. I år skal de være katter alle sammen. Har laget maske tidligere i uka.

Skrevet

Gutten min på 4, skal være Kaptein Sabeltann ;)

Skrevet

Elefant :) kjøpte et heldraktskostyme på toys r us til 180kr :)

Skrevet (endret)

Muffin på straks 22 mnd skal være dinosaur :D Kjøpte kostymet på en svensk leketøysbutikk i fjor høst. Med diger hale og allting, sååå søt <3 Men tviler på at vi klarer å få ham til å bruke den tilhørende hetta da...

Endret av Madolyn&Muffin
Skrevet

Her blir det noe så enkelt som en fotballspiller.

Skrevet

Skal være superhelt: mørk blå strømpebukse og genser og en hjemmesydd rød kappe med forbokstaven sin sydd inn. :-)

Skrevet

Her har de teme: farger. Så det blir helt enkelt fargerike klær!

Skrevet (endret)

Muffin på straks 22 mnd skal være dinosaur :D Kjøpte kostymet på en svensk leketøysbutikk i fjor høst. Med diger hale og allting, sååå søt <3 Men tviler på at vi klarer å få ham til å bruke den tilhørende hetta da...

Også har dinosaurdrakta små, lyseblå vinger på ryggen så jeg nå! Åååh jeg dauer han blir såå søøøt... Utrulig hva man får kjøpt på Norbysenteret for 99 svenske kroner. Gleder meg til å se alle barna i kostymer i morgen <3

Endret av Madolyn&Muffin
Skrevet

Jaja da blir det ikke karneval på lille. Syk med feber. Får ta det igjen til neste år. Da tror jeg det må bli kaptein sabeltann. Synes det kostymet er så fint:-)

Skrevet

laget et ananas-kostyme til jenta til venninna mi.

søstern min lager ederkopp-kostyme til sønnen sin

Skrevet

Bestemor skogmus eller Klatremus. Hakkebakkeskogen tema. :)

Skrevet

Sønnen min skal være supermann :) Fikk supermann-drakt i julegave så er klart allerede :)

Skrevet

Mi skal være bie, supersøt biekjole:)

Skrevet

Også har dinosaurdrakta små, lyseblå vinger på ryggen så jeg nå! Åååh jeg dauer han blir såå søøøt... Utrulig hva man får kjøpt på Norbysenteret for 99 svenske kroner. Gleder meg til å se alle barna i kostymer i morgen <3

En sånn drakt hadde gutten min på seg i fjor! Kjempesøt, og nå henger drakta i skapet, altfor liten. Tiden går. ;)

Skrevet

Har et gresskarkostyme fra halloween som skal bli gjenbrukt. Det var litt stort da så passer perfekt nå. SÅ søt ::wub:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...