Gå til innhold

Hva synes dere var verst med fødselen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syntes det vat værst etter de tok vannet ved 5 cm og riene tok seg kraftig opp.. Og det gikk likevel timesvis uten fremgang. Vakuum var heller ikke noe å skryte av ;)

Det er uansett et rush! Jeg trodde jeg skulle bli kjemperedd, men man må bare henge med i svingene. Jeg var i aktiv fødsel i mange timer, men det føltes ut som om tiden fløy avgårde. Jeg trodde jeg pressa i 10 minutt før de måtte til med vakuum, men det var visst i kver en time ;)

Lykke til :)

Jeg syntes det værste var da rolig pusting og deretter badekar og hverken sitte,gå,ligge eller stå hjalp lenger.Var så dum at jeg brukte opp alle krefter og rakk en time med søvn før det begynte.

Annonse

Det var jo selvfølgelig en mann !! :D

Jeg kastet han ikke ut, men fikk klar beskjed, og jeg siterer meg selv : IKKE prat, og IKKE ta på meg.

Da han midt i det værste rierushet lente seg over, smeiket meg på armen mens hanivrig sier: "er det ikke litt morsomt å tenke på at om ett år ligger du her igjen? Jeg tror jeg vil ha fire barn.."

Denne gangen har jeg egentlig helt fra starten vært klar på at jeg vil ha med min søster, meeeen nå mot slutten, og han faktisk forstår at jeg virkelig ikke vil ha han med, jobber han hardt for å forberede seg på å være den jeg trenger der- så vi får se ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...