Gå til innhold

Vi med termin i mai :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært sykemeldt 100% siden jeg var 2 måneder på vei pga mye stress på jobben, lavt blodtrykk og bekkenplager. Men skal ikke klage, hadde ingen plager i forje svangerskap og har ikke vært kvalm mer enn to uker.. Heller bekkenproblemer enn kvalme. :-)

Har alt jeg trenger fra sist siden vi var så heldig at det mest sannsynlig blir jente denne gangen også, så skal kjøpe ny vogn denne gangen, kjøpte brukt sist. Så nå blir det en emmaljunga duo edge med det nye duo s understellet. :-)

Har funnet frem alt babytøyet, så det ligger klart til vasking.

Gleder meg til jeg er kommet så langt at jeg syns det er på tide å ta frem babysengen, stellebordene etc. :-)

Hei hei :) Melder meg inn her jeg og litt før tia. Gift og venter første barnet 11.mai. Det blir en gutt. Slet med kvalme og oppkast i 10 uker, og så tok bekkenet over. Har jobba 60 og 40% frem til nå, men nå er det 100% fra denne uka desverre.

Slenger meg med! Jeg er 25, førstegangs og venter ei jente med termin 6.mai. Formen er veldig fin, så jeg har vært heldig. Jeg skal føde på Stavanger Universitetsykehus, ser det er flere her inne som skal det med termin i begynnelsen av mai:)

Kult termin 5 mai og føde på sus

Da ses vi kanskje på sykehuset!:)

Jeg fikk plutselig litt utstyrspanikk for noen uker siden, og etter det har det vært full redebygging... Har handlet vogn (Brio Go 2013, så kan ha vinterhjul), tilbehør til vogn, madrass til sprinkelseng, litt sengetøy/laken (KID har -40% på alt til baby nå!), overmadrass, lammeskinn, bilsete (Maxicosi, arver base) og en del klær på januarsalget. Ellers arver vi litt fra søsken.

Annonse

Kom tilfeldigvis på dette hehe... er ikke i 3. trimester før neste uke da...

Jeg er 42, gift, bor på Skjetten i Akershus, venter jente 11. mai, har en gutt som fylte 2 år i januar :-)

Formen har stort sett vært bra. Litt kvalme i starten men ikke noe alvorlig. Trener i gjennomsnitt 4 ganger i uka (før jobb). Det er 2-åringen som sliter meg ut mest :-P

Jeg er 42, gift, bor på Skjetten i Akershus, venter jente 11. mai, har en gutt som fylte 2 år i januar :-)

Formen har stort sett vært bra. Litt kvalme i starten men ikke noe alvorlig. Trener i gjennomsnitt 4 ganger i uka (før jobb). Det er 2-åringen som sliter meg ut mest :-P

Imponerende sprekt, og kjenner jeg blir litt missunnnelig på treninga di.... Her går det i bassengtrening for de med bekkenproblemer 2 ganger i uka, og thats it... :(

Gleder meg til bekkenet blir fast igjen. Hvis det noen gang blir det da... heheh :)

Jeg er 23 år, bor på Skedsmo i Akershus:)

Gift med en fantastisk mann (som overlever mine hormoner) :)

Venter barn nr.2 (jente) rundt 8 mai:) og har en gutt på snart 2 år:)

Formen er grei igrunn.. Har hatt noen kraftige kynnere/premature rier, og er pga. Det sykm. Sliter også med et bekken som går i lås til tide og utide:-)

Men koser meg hjemme med min sønn og oppussing av barnerom:)

Ja da var jeg også her gitt :)

Er 35 år og har termin med min 2. jente 02.05. Og det skjer på bærum. Har risikosvangerskap så går på kontroller hver 2. uke (ble mye 2-tall her). Og de har lovet meg full beredskap når jeg skal føde, så jeg skal få føde vaginalt.

Er heldigvis sykemeldt fra jobb, men holder på med studier og forskningsprosjekt også.........samt min kjæres 50 årsdag. Og med en trassete 2,5 åring og huskjøp er dagene mine helt sprengt :)

Så moro, har også en gutt på to og venter en jente (2.mai) :) Og du er jammen meg sprek. Pga bekken og rygg blir det bare trening på fysio to ganger i uka for meg.

Endret av Pus med støvler

Annonse

Imponerende sprekt, og kjenner jeg blir litt missunnnelig på treninga di.... Her går det i bassengtrening for de med bekkenproblemer 2 ganger i uka, og thats it... :(

Gleder meg til bekkenet blir fast igjen. Hvis det noen gang blir det da... heheh :)

Det skal visstnok gå bra igjen når babyen er ute, men det kan ta litt tid.

Jeg har en venninne som havnet i rullestol pga bekkenproblemer. Babyen er 2 måneder nå og etter en treig start etter fødsel klarer hun å gå i en time uten å måtte stoppe. Og det går fortsatt fremover.

Slenger meg på her jeg og:) Har termin 5 mai. Sliter med bekkenløsning og er nå 100% vekk fra jobben.

Er 35 år og har to barn fra før, en jente på 9 og en gutt på 6....

Jeg gruer meg sinnsykt til fødsel...fødsel nr 2. var ikke akkurat en fødsel å minnes!

Jeg hiver meg på jeg og!

Har termin 21.mai, så er fortsatt i 2. trimester.

Venter en forundringspakke denne gangen, har to gutter fra før på 3 og 6 år, så nå ville vi ha en overraskelse.

Er selv 33 år og skal føde på st. olavs. Formen er overraskende bra, for det var den IKKE med andremann!

Og ettersom jeg vet dette er siste gang jeg er gravid, prøver jeg å nyte alt med graviditeten denne gangen, selv om jeg vet så absolutt hva jeg går til på slutten av svangerskapet og fødselen..!

Jeg hiver meg på jeg og!

Venter en forundringspakke denne gangen, har to gutter fra før på 3 og 6 år, så nå ville vi ha en overraskelse.

Er selv 33 år og skal føde på st. olavs. Formen er overraskende bra, for det var den IKKE med andremann!

Og ettersom jeg vet dette er siste gang jeg er gravid, prøver jeg å nyte alt med graviditeten denne gangen, selv om jeg vet så absolutt hva jeg går til på slutten av svangerskapet og fødselen..!

Jeg skal også på St. Olavs :) Hørtes ikke lovende ut ift til hva en kan forvente seg på slutten... Første gangs her.... Har du hatt tøffe fødsler?

Sannsynligvis ca 11 uker igjen, og jeg føler stresset - vi har ikke barnerom i nærheten av klart enda...

Men har begynt å komme ganske langt på utstyrslista, så det er vel lys i enden av tunnellen. Takk for tips om 40 % på babyutstyr på KID - fikk kjøpt et herlig lammeskinn. Så nå skal jeg snart i gang med å vaske alt så det er klart til den lille! :)

Må man vaske madrassen i vogna før man bruker den...? Den er innpakket i plast, og det skal jo uansett et nyvasket laken + nyvasket skinn oppå der igjen...

Eg klør i fingrene etter å begynne å handle til den lille jenta.. Men jeg gar en liten frykt om at noen skal gå galt så eg tør ikkje helt. I tillegg syns mannen det er litt tidlig men i dag ska eg kjøpe litt klær. Hihi

Må også ut å kjøpe mamma bukse for har bare en foreløpig.

Jeg handlet svært lite klær før babyen kom sist, har ikke handlet noe ennå nå heller. Vil liksom se og hilse på babyen og vite at alt går bra først. Uff, høres ikke bra ut. Har arva masse da. Men må jo kjøpe noe fra mamman og pappan :) 29 uker i morgen.

Jeg har arvet masse klær av venninda mi. Kjempekoselig synes jeg, også det i str 50-56 ser jo nesten ikke brukt ut. Har også kjøpt litt på salg sånn innimellom. Skal avsted å hente masse utstyr jeg arver neste uke, og gleder meg masse til å komme hjem og virkelig begynne redebygginga for fullt. Vaske tøy og legge i stellekommoden og sånn.., Blir så kos det :)

yahoo- endelig 3-trimester ;)

Er 25 år og venter mitt første etterlengtede barn! Termin 17.mai, og fødested Stavanger ;)

Skal få en liten prinsesse, og jeg og mannen gleder oss stort!! <3 Har hatt mye problemer med bekken en god stund nå, og har derfor brukt mye tid på sofaen (kjeeeedelig)..

Håper ukene fram mot mai går fort!!! :)

Slenger meg på tråden her jeg og. Først nå jeg kikker innom 3.trimester. Er 28+0 i dag så fra imorgen kan jeg vel begynne å henge her :) vi venter vårt 3. barn, termin er 9.mai. Har to jenter fra før og nå kommer gutten sier de. Rekker selv å bli 28 år før sistemann kommer. Skal føde på st.olavs. Kroppen begynner å krangle litt men jobber 60% og tror jeg skal holde ut litt til (står hele dagen på jobb) :)

Jeg hiver meg på jeg og!

Jeg skal også på St. Olavs :) Hørtes ikke lovende ut ift til hva en kan forvente seg på slutten... Første gangs her.... Har du hatt tøffe fødsler?

Nei da,jeg har ikke det.eller, ikke tøffere enn de aller fleste. Jeg tenker mer på at magen kommer til å bli større og større og mer og mer i veien, alt blir tyngre, man føler seg helt fyllt opp med baby, det blir tyngre å puste, vanskelig å snu seg i senga, sover dårligere og så kommer jo riene en dag og de er jo ikke gode...:)

Du er heldig som ikke vet hva du går til!Men det er virktig å tenke at "det som skjer det skjer" og ikke ha for store foventinger i noen retninger, bare bli med på ferden.For den er jækli vond men utrolig spennende!og så får man verdens beste pris til slutt!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...