Gå til innhold

Vi med termin i mai :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hører ikke til i tredje tri på noen dager enda, men slenger meg på likevel..

Jeg blir 30 år i oktober, vi er gift og har ei jente på 5 år fra før, og nå venter vi vår andre jente ser det ut for. Var på privat ul på fredag for å se kjønn og legen sa det var 99% sjans for at det er en jente inni magen min, noe jeg syns er veldig stas.

Har termin 13. mai, og skal føde på Molde sykehus også denne gangen, hadde planlagt ks pga seteleie sist, og er spent på hvordan det blir denne gang. Hadde vært greit med vanlig fødsel for å få prøvd det også. :-)

Annonse

Pga hyperemesis så var eg hundre prosent sykemeldt i første tre mnd. Etter det har eg vert 50 prosent sykemeldt. Jobber for det meste på topp så det er deilig.

Har begynt å kjenne det litt i bekkene de siste dagene. Kjedelige greier men eg klare og overse det foreløpig.

Ellers er formen bra. Må ta tilskudd av vitamin b12 og jern

skal forresten føde på stavanger universitets sykehus

100% sykemeldt fra uke 10 og blir det ut svangerskapet...... Har et veldig lavt blodtrykk som gjør at energien er på bunn og jeg svimler veldig fort. Kan ikke stå og gå mer enn kortere perioder om gangen. Jobben kan ikke tilrettelegge dessverre!!

Slenger meg på her jeg også - 28 fullgåtte uker i morgen! :)

Venter ei lita jente, termin 5. mai, hun kommer antakelig litt før.

Selv er jeg 23 år, bor i Oppland.

Formen er heldigvis bra nå, etter å ha vært helt forferdelig kvalm til og med uke 16. Nyter de gode dagene så lenge de varer! :)

Slenger meg med! Jeg er 25, førstegangs og venter ei jente med termin 6.mai. Formen er veldig fin, så jeg har vært heldig. Jeg skal føde på Stavanger Universitetsykehus, ser det er flere her inne som skal det med termin i begynnelsen av mai:)

Kult termin 5 mai og føde på sus

Har dere kommet langt å i gjøre klart da? Jeg har egentlig ikke gjort så mye ennå, har en 2 åring som har vært mye syk + egne plager. Har arvet masse tøy (får motsatt kjønn av det jeg har), men er jo enda 11-12 uker igjen da :) Har alle ting ellers etter forrige, så blir ikke så mye shopping.

Endret av Pus med støvler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...