Cream Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 Mange i 2 trimester har sikkert allerede fått vite kjønnet på babyen sin. Og kanskje har dere barn fra før? Hvilken opplevelse har dere med guttebabyer og jentebabyer når de blir født? Er det forskjell? Synst du det er lettere og oppdra en jente i forhold til gutter? Og hva ønsker dere dere mest, og hvorfor? Eller er det det samme?
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 6. februar 2013 #2 Skrevet 6. februar 2013 Jeg har to gutter og en jente. Håper litt jeg får en jente denne gangen, men det er mye av hensyn til fireåringen her også. Hun er eneste jenta i familien (bare fettere), så det hadde vært gøy med litt mer hunkjønn! Når de er babyer er det liten forskjell annet enn fargen på klærne og det under bleien! Når de vokser opp er det mange som sier at gutter er mer viltre enn jenter, men jeg synes personligheten har mer å si enn kjønnet. Jenta mi er kjempetøff og sterk, mens jeg har en gutt som er mer følsom. Forskjellene synes sikkert mer og mer når de blir eldre, men så langt har det mest vært klærne og om de får dilla på Hello Kitty/Prinsesser eller Cars/Spiderman... Jeg synes det er kjempekos med gutter, men så har jeg to skikkelige mammagutter også! Jeg er også glad for at jeg har en jente, for det har jeg liksom alltid ønsket meg. Min erfaring er at uansett blir man veldig glad og lettet når de blir født at de er akkurat det kjønnet de er, uansett hva man ønsket seg på forhånd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå