Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har begynt å se på stellevesker? Eller tenker dere bare å bruke en vanlig veske?

Selv har jeg utrolig lyst på brun skinnveske som kan brukes som vanlig veske etterpå. Er ikke noen veskeperson, så har minimalt med vesker fra før...

Sikler litt på denne: http://lilleprinsen.no/epages/Lilleprinsen.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/Lilleprinsen/Products/570557

Og denne: http://www.storksak.com/product.php?shopprodid=149&variantid=728

Men de koster.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hehe, kule vesker! Og behovet for stor veske går ikke over når permisjonstida er ferdig, det er veldig kjekt å ha veske med god plass når du skal få med matboks, skiftetøy osv hjem fra barnhagen hver dag. Har du råd til det så hvorfor ikke? :)

Her fulgte det med stelleveske når vi kjøpte emmaljunga barnevogn (matchende farger med vogna) og den er veldig fin da. Noe å tenke på kan være at det muligens er litt mer upraktisk om man får sølt ut melkeflaska eller lignende i ei skinnveske?

Endret av Madolyn&Muffin
Skrevet

Hehe, kule vesker! Og behovet for stor veske går ikke over når permisjonstida er ferdig, det er veldig kjekt å ha veske med god plass når du skal få med matboks, skiftetøy osv hjem fra barnhagen hver dag. Har du råd til det så hvorfor ikke? :)

Her fulgte det med stelleveske når vi kjøpte emmaljunga barnevogn (matchende farger med vogna) og den er veldig fin da. Og kanskje litt mer upraktisk om man får sølt ut melkeflaska eller lignende i ei skinnveske?

Satser selvsagt på å ikke søle melk i veska... :) (sikkert lettere sagt enn gjort) Men tenker at det går jo fint ann å bare ta en pose rundt tåteflaska, på samme måte som jeg alltid har pose på min egen flaske ute på tur :) Jepp jeg har søla før ja.... ikke moro...

Ellers synes jeg det er mye penger med nesten 2 lapper for ei veske, men koster like mye for ei vanlig skinnveske. så det blir vel en investering.... Nesten alt annet av utstyr er arvet eller kjøpt brukt... så jeg fortjener den egentlig... hehehe

Skrevet

jeg har hatt en billig bag fra h%m som stelleveske,da kunne mannen min dra rundt på den også uten å føle seg femi:)

Skrevet

Jeg har tenkt på det, men aner ikke hvilken jeg skal velge! Vil ha en som ser OK ut, men som er veldig veldig praktisk og ikke så dyr.

Skrevet

Jeg har en "Yummy Mummy" veske etter storebror som jeg er veldig fornöyd med, saa det blir aa bruke den naa ogsaa.

Skrevet

Jeg har lyst på en storksak elizabeth! Gubben er for, men det står kun på prisen. Var på Kapp ahl(?) i dag og fikk øye på en skinnveske med ringer oppe på sidene. Den var meget romslig og grei. Tror faktisk jeg kommer til å dra på aceccorize, cmyk eller lignende når jeg skal kjøpe veske :-)

Nå har jeg sikkert skrevet butikknavnene feil :-P

Skrevet (endret)

Jg vil ha en som tilhører/matcher vogna :):) Dn ser fin ut når dn henger på vognen ;)

Endret av Urwa
Skrevet

Jeg har lyst på en storksak elizabeth! Gubben er for, men det står kun på prisen. Var på Kapp ahl(?) i dag og fikk øye på en skinnveske med ringer oppe på sidene. Den var meget romslig og grei. Tror faktisk jeg kommer til å dra på aceccorize, cmyk eller lignende når jeg skal kjøpe veske :-)

Nå har jeg sikkert skrevet butikknavnene feil :-P

Det var smart :) gjør nok det samme

Skrevet

Storksak har flere fine. Hadde egentlig sett meg ut Elizabeth først, men likte Emely bedre pga plassen og sånn... :)

Skrevet

Ny stelleveske har jeg tenkt meg ja :)

Venter nummer tre og trenger ellers ingenting, har vogn(er), seng, babyting så det holder, klær osv... Men stellevesken har fått kjørt seg skikkelig så det har jeg lyst til å koste på meg denne gangen :)

Og siden en av de få tingene jeg kommer til å kjøpe spille pris ingen rolle. Likte begge de to du linket til, gleder meg til å ta en titterunde til våren :)

Skrevet

Jeg slo til med denne fra Babyshop. Tenkte det var på tide å unne meg selv litt "luksus" :-) Kan selvfølgelig brukes som vanlig veske etterpå.

http://www.babyshop.no/vogner/stellevesker/tote-slouch-iguana-black-leather

ahh.. Den var skikkelig fin! Sikle sikle.. Men får vurdere nærmere termin. Blir det gutt denne gang blir det dyrt! Har jo alt i rosa :) ønsker meg også et Stokke-babysete. Stakkar mannen innbiller seg at nr tre omtrent blir gratis ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...