Gå til innhold

Vekt og appetitt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er appetitten og vekten deres? Jeg er 17 uker, og veier det samme som før jeg ble gravid. Spiser som normalt, eller kanskje litt mindre enn vanlig. Ventet meg liksom kjempeappetitt nå når jeg er gravid, men det kommer kanskje etter hvert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Appetitten har komt den siste uka er 19 uke nå

Skrevet

Har du mer appetitt enn normalt da?

Skrevet

Ja hehe føle eg ede heile veien :P har bare lagt på meg ett kilo fra der eg va før eg vart gravid men tok av 4kg første 4 mnd så er vel egentligt 5 kg opp :/ ede frokt å sånn innimellom måltidene for å ikke dø av solt ;)

Skrevet (endret)

Her kom ulvehungeren og søtsuget i uke 5-6-7 med begge to ;) Er du heldig så kommer det aldri! :P Uke 28 og har gått opp 6 kg.

Endret av Madolyn&Muffin
Skrevet

Søtsuget eller suget etter epler(nam) kom tidlig,men ellers er ikke mat så godt lenger igrunn.Er 31+0 i dag og har gått opp 1 kg

Skrevet

Har søtsug, men dårlige apetitt en vanlig, så går ikke opp, men spiser dessverre usunt :(

Skrevet

Gått opp 6 kg allerede. Men så var jeg veldig tynn så fastlegen min, så hun synes det var bra jeg hadde gått opp litt. Har vel fått litt mer appetitt, ektsra frukt eller mellommåltid. Men jeg er i utgangspunktet små spist og har i gjennomsnitt 2 faste måltider gjennom dagen. Så greit med ett ekstra så langt

Skrevet

Har kommet til uke 25 og var litt mer sulten rundt uke 14-18,men nå er det tilbake til vanlig. Har aldri spist mye, men har fortsatt lagt på meg 9 kilo. Var ganske slank fra før av, så det er vel vanlig. det rare er at når jeg ser meg i speilet så skjønner jeg ikke helt hvor jeg har gjort av disse kiloene, for det eneste jeg ser er stor mage, store pupper og kanskje litt større rumpe, det andre er som før så og si!:)

Skrevet

Har kommet til uke 25 og var litt mer sulten rundt uke 14-18,men nå er det tilbake til vanlig. Har aldri spist mye, men har fortsatt lagt på meg 9 kilo. Var ganske slank fra før av, så det er vel vanlig. det rare er at når jeg ser meg i speilet så skjønner jeg ikke helt hvor jeg har gjort av disse kiloene, for det eneste jeg ser er stor mage, store pupper og kanskje litt større rumpe, det andre er som før så og si!:)

Nå har ikke jeg fått stor mage enda. Men er ganske enig! Ikke helt sikker på hvor kiloene har lagt seg :)

Skrevet

Har kommet til uke 25 og var litt mer sulten rundt uke 14-18,men nå er det tilbake til vanlig. Har aldri spist mye, men har fortsatt lagt på meg 9 kilo. Var ganske slank fra før av, så det er vel vanlig. det rare er at når jeg ser meg i speilet så skjønner jeg ikke helt hvor jeg har gjort av disse kiloene, for det eneste jeg ser er stor mage, store pupper og kanskje litt større rumpe, det andre er som før så og si! :)

Nå har ikke jeg fått stor mage enda. Men er ganske enig! Ikke helt sikker på hvor kiloene har lagt seg :)

Det er sikkert pupper, blod, vann, fostersekk etc og alt som hører med.La oss leve i håpet at det ikke er så alt for mye rent fett!:)

Skrevet

Fikk nesten ikke på meg forlovelses ringen min, noe som var enkelt å ta av å på før :S slett å få den av også. Så ut sim fingeren ble sprengt

Skrevet

Jeg er i uke 27 nå, og apetitten er fortsatt ikke så veldig god. Gikk ned noen kg de første månedene, nå er jeg 1,5-2kg over der jeg var da jeg ble gravid. Som nagini har jeg litt søtsug, men lite apetitt ellers, så spiser nok mer usunt enn jeg skulle ønske ... Grønt, grovt, fisk og kjøtt frister ikke noe særlig. Håper det ikke er symptomatisk for hvordan ungen blir i matveien ;)

Skrevet

Den varierer veldig! Det har vært heller labert i de kvalmeste ukene, men begynner å ta seg opp nå etter uke 14-15. Jeg klarer ikke så spise så mye av gangen, men spiser gjerne oftere. Det har hendt at jeg hat stått opp om natten fordi jeg bare MÅ ha mat. Har hittil ikke gått opp i vekt.

Skrevet

Jeg var fryktelig kvalm fra uke 6 til uke 14. Og da hadde jeg en sultfølelse som var helt EKSTREM!!! Måtte spise hele tiden, men hadde ikke lyst på mat... Vanskelig kombinasjon.

Men etter uke 14 gikk det seg til, og den ekstreme sultfølelsen er borte. Var sikker på at jeg kom til å legge på meg sykt mye, men er nå i uke 20 og har vel lagt på meg ca 3 kg. Så ble ikke så ille som jeg fryktet ;)

Men vet heller ikke helt hvor disse kg er, er helt lik i kroppen med litt større pupper og mage ;)

Skrevet

Jeg var fryktelig kvalm fra uke 6 til uke 14. Og da hadde jeg en sultfølelse som var helt EKSTREM!!! Måtte spise hele tiden, men hadde ikke lyst på mat... Vanskelig kombinasjon.

Men etter uke 14 gikk det seg til, og den ekstreme sultfølelsen er borte. Var sikker på at jeg kom til å legge på meg sykt mye, men er nå i uke 20 og har vel lagt på meg ca 3 kg. Så ble ikke så ille som jeg fryktet ;)

Men vet heller ikke helt hvor disse kg er, er helt lik i kroppen med litt større pupper og mage ;)

Åh så godt å høre! Jeg har det på nøyaktig samme måte! Er nå ca 12 uker på vei og må spise hele tiden. Har foreløpig lagt på meg ca 1 kilo og håper den ekstreme sultfølelsen gir seg snart. Ikke mye mat som frister ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...