Februargullet2013 Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 Min mor skal få en Mascara ho ønsket seg den Dior . Og selv håper jeg lille gutt kommer litt før eller på morsdagen <3 Perfekt morsdagsgave det da:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 5. februar 2013 #2 Skrevet 5. februar 2013 Har vært å kjøpt håndkrem, bodylotion, dusjsåpe, deodorant og en deilig avslappende te til henne i dag. :-)
Februargullet2013 Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2013 Høres ut som en kjempe herlig morsgave . veldig fint .
Tjullebolla Skrevet 6. februar 2013 #6 Skrevet 6. februar 2013 Ingenting faktisk. Har aldri vært vant til å feire morsdag eller farsdag. Spørs om jeg ikke må innføre det her i huset når ungen kommer så jeg får gave :-P
Februargullet2013 Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2013 Oki:) er oppvokst med det jeg
Lønnesirup90 Skrevet 7. februar 2013 #8 Skrevet 7. februar 2013 Mamma får alltid blomster og et brev hu vil ikke ha gaver, men hender jeg slenger på et gavekort også jeg for min del håper jeg får sønnen min i gave termin om 15 dager, men i går gikk proppen og har hatt masse stikkninger og murringerså håper han velger å komme snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå