kokajoja Skrevet 5. februar 2013 #1 Del Skrevet 5. februar 2013 Var inne på Ullevål sykehus på mandag, hadde satt inn 4 tabl en time før jeg dro dit. Fikk litt smerter, men skjedde ingenting. Etter 3 timer fikk jeg beskjed om å sette inn ny dose med 4 tabl cytotec og vente.. Samme igjen, litt smerter, men skjedde ikke noe annet en litt spotting av blod. Ble til slutt sendt hjem og de ba meg gå hjemme og vente, evt. ringe før helga om det ikke hadde blødd noe. Nå er det tirsdag ettermiddag, og det eneste som har kommet ut er slim, litt mer rent blod og noen små klumper av tabletter (????). Riktig nok ikke mange, men noen.. Løser de seg ikke opp ganske fort??? Hvor lang tid må jeg vente før det skal skje noe.. Jeg vil nødig stå ved frysedisken på Rimi og begynne å styrtblø... Jeg fatter og begriper ikke at sykehuset ikke har bedre oppfølging på de forp***e tablettene. Dette er andre gang jeg tar en medisinsk abort, og første gangen jeg tok var ALT ute etter 1 1/2 time!! Har kroppen min klart å gjøre seg totalt immun mot dem, eller er det flere som har opplevd at det tar tid, evt. bare ikke fungerer! Og hvor lenge skal man gå og vente, før man kan vise litt frustrasjon på sykehuset uten å føle seg til bry der? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144016805-cytotec-hvor-lenge-skal-man-vente/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå