Gå til innhold

hurra ultralyd i dag gikk bra

Håpefull77

Anbefalte innlegg

Jeg er 15+6 og kan kanskje begynne å tro at jeg blir 2 barnsmor. 8 gang jeg er gravid. Så det har vært mange nedturer.

Alt så bra ut på ultralyd i dag:-) Hurra. Vokser som det skal. Navlestrengen var i veien for å kunne se kjønn. Men ordinær ultralyd om to uker. Spiller ingen rolle hva det blir. Men jeg har lyst til å vite.

Skal heldigvis til fastlegen om ei uke. Da får jeg nok høre hjertelyden. Merker jeg trenger bekreftelser.

Fortsetter under...

16 fullgåtte uker, fantastisk! Jeg skjønner at du fremdeles trenger bekreftelser på legekontoret innimellom, det er ikke enkelt å være gravid etter dårlige tidligere erfaringer. Men ærlig talt, det er vel bare å forberede seg på å tørke støv av babyutstyret fra forrige runde, for alt tyder på at du skal bli tobarnsmamma i sommer! Kjenner du nå etter hvert liv innenifra, slik at du kan senke skuldrene litt?

Annonse

Takker alle sammen:-) har så vidt begynt å kjenne liv. Men fortsatt svakt at jeg noen ganger er usikker. Men regner med at det blir sterkere og mer etterhvert som tiden går.

I følge gynekologen har jeg nå et helt vanlig svangerskap. Ikke definert som risiko svangerskap:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...