Gå til innhold

til dere som trenger tykkere slimhinne:

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fått råd om å kutte ut melkeprodukter... (ja.. :( sjokolade også....)

Og å ta scilicea original, finnes på helsekost.. ikke den for mage/tarm.. den som heter original... hvis du kjøper den flytende, så bør du ta 3 spiseskjeder 3ganger pr. dag. :)

og så er det jo alle vitaminene da... men det vet dere vel om :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg:)! Jeg har tatt dette rådet til meg og brukt det over flere mnd:). Jeg er overbevist om at min slimhinne er blitt tykkere på grunn av det:). Men nå lurer jeg på hvordan det blir etter innsett?? Skal man fortsette lenge på dette? :). Har uttak i morgen, og er veldig veldig spent på resultatet:). Har mange egg denne gangen, så det ser ut til at vi kanskje skal igang med blastocyst dyrking hvis mange overlever til torsdag :).

Tusen tak for det gode tipset du gav meg for mamge mnd siden tante esel:)

Skrevet

å så herlig paddington! Nå skal det gå vet du!! :)

Bare fortsett :) ikke noe å tape.. scilicea skader ikke etter e.l sånn som andre urtemedisiner kan gjøre :)

merker forskjell på min utflod også etter jeg startet med dette selv :)

Skrevet

jeg ble anbefalt å ta det evt hele svangerskapet... men det får man gjøre som man vil med.. :)

Skrevet

Ja nå skal det skje:):)!! Er skikkelig klar nå kjenner jeg:). har ca 8-9 egg på hver side:). Håper virkelig det er god kvalitet og at vi får ut mange nok til å gjennomføre blastocyst dyrking. takk for tipset tante esel;)! Tilbakemelding kommer!!

Skrevet

Hei. Litt ny på det her jeg... Hvordan vet man at man har tykk slimhinne eller ikke? Er det noe legen forteller eller burde man spörre om det selv?

Skrevet

Heisann og velkommen hit;)! Du får vite det når det er hos lege og får undersøkt eggstokker under ultralyd. De måler tykkelsen samtidig som de teller og måler størrelsen på eggposene:)

Skrevet

Takk!! :) Ja, da forteller de det sikkert på tirsdag når jeg skal på UL. Har kort regime, så om de sier at jeg har tynn slimhinne, så rekker jeg sikkert ikke begynne med det her og få tykkere slimhinne innen insetting og sånn, men da vet jeg vad jeg skal gjöre iallefall:) Så takk for bra informasjon:)

Skrevet

Lykke til;)!! Det går nok bra skal du se:). Jeg er på uttak idag, skal inn om en halvtime:).

Skrevet

OJ! Så spennende!! Takk og LYKKE till:) Fortell gjerne hvordan det går:):)

Skrevet

lykke til paddington :) heia heia

Skrevet

Starta du lenge før med scilicea original får du hadde uttak?

Skrevet

Hipp hurra:)! Fikk ut 11 egg idag:):)!! Uttaket gikk veldig bra, så nå er det bare å vente på resultatet:)!

Skyttejente74: jeg startet i fjor høst med silecia, har brukt det i ca et halvt år:).

Skrevet

Hipp hurra:)! Fikk ut 11 egg idag:):)!! Uttaket gikk veldig bra, så nå er det bare å vente på resultatet:)!

Skyttejente74: jeg startet i fjor høst med silecia, har brukt det i ca et halvt år:).

Oppdatering: av 11 egg, var 9 av dem modne. I dag kl 14 var det kun 3 igjen som hadde delt seg riktig.....skal sette inn to stk kl 10.30 i morgen. Er ikke spesielt glad nå, må virkelig jobbe med meg selv for å holde motet oppe......

Skrevet

Hipp hurra:)! Fikk ut 11 egg idag:) :)!! Uttaket gikk veldig bra, så nå er det bare å vente på resultatet:)!

Oppdatering: av 11 egg, var 9 av dem modne. I dag kl 14 var det kun 3 igjen som hadde delt seg riktig.....skal sette inn to stk kl 10.30 i morgen. Er ikke spesielt glad nå, må virkelig jobbe med meg selv for å holde motet oppe......

dette går bra paddington! - tenk : nå har de luket ut de eggene som ville ført til negativ test... så i morgen får du inn minst et egg som skal bli til positiv test :)

Lykke til! Tenker på deg!

Skrevet

Så søt du er tante esel:)! Du har selvfølgelig helt rett:). Det føltes bare så lite ut med tre egg med så mange ut....har gått seg til nå da:). Er optimist nå:)! Klem:)

Skrevet

Så søt du er tante esel:)! Du har selvfølgelig helt rett:). Det føltes bare så lite ut med tre egg med så mange ut....har gått seg til nå da:). Er optimist nå :)! Klem:)

bare en time til insett! tenker du er spent nå!!! masse lykke til!

Skrevet

Nå sitter jeg og venter.....puster med magen og tenker positivt:)!!

Skrevet

Da er to superegg satt inn:)! Gikk veldig veldig fint:)!

Skrevet

Da er to superegg satt inn:)! Gikk veldig veldig fint:)!

det var det jeg sa :) nå får du ruge bra :):D:P

Skrevet

Du hadde helt rett tante esel:). Håper de klamrer seg fast, jeg er nå selverklært superruger:). Jeg innbiller meg at jeg kjenner at de allerede graver seg ned:)!

Hvis du skulle finne på å dra utenlands for hjelp, så kan jeg virkelig anbefale maigård:). De er dyktige og kjempetrivelige:). Følte meg som hjemme der:).

Hvordan går det med deg nå forresten? Noe nytt??

Tusen takk for oppløftende ord underveis:).

Jeg heier på deg nå tante esel!!

Stor klem:)!

Skrevet

Da har jeg kjøpt scilicea orginal gel" en måleske blandet med vann/juice til dagen. Kan ikke skade!

Skrevet

Hei hei, dette var intresang lesing :) Et lite spørsmål, kan jeg bare prøve dette, selv om jeg ikke er helt sikker på om slimhinnen er tynn? Husker ikke hva de sa sist jeg hadde forsøk :P Skader det om man ikke har tynn slimhinne?

Så spennende paddington :) Lykke til i rugeperioden :) Håper spirene sitter super godt :)

Skrevet

Er jo noe helsekosten selger som skal styrke hår, negler, hud og slimhinner, så uansett kan det ikke skade

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...