Gå til innhold

Mange dager har dere igjen 05.02. 2013 ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ahh forhåpentligvis bare 30 dager til KS.Gutten ligger i seteleie og sparker meg langt ned i...Kan komme når som helst for min del,jeg bare sover døgnet rundt og orker ingen ting..:/ første sønnen min kom jo i uke 36+4 og var frisk som en fisk på 3854 g..

Februarprins: en venninne av meg sier nåler i ryggen er super effektivt.Hun fødte samme dagen.Fikk kort av henne med nr til jordmor med nåler forrige uke hehe. Masse lykke til! :)

Ahh forhåpentligvis bare 30 dager til KS.Gutten ligger i seteleie og sparker meg langt ned i...Kan komme når som helst for min del,jeg bare sover døgnet rundt og orker ingen ting..:/ første sønnen min kom jo i uke 36+4 og var frisk som en fisk på 3854 g..

Februarprins: en venninne av meg sier nåler i ryggen er super effektivt.Hun fødte samme dagen.Fikk kort av henne med nr til jordmor med nåler forrige uke hehe. Masse lykke til! :)

Oi så stor gutten din var da,selvom han kom ganske tidlig :). Uff er slitsomt og ha det sånn sikkert, er heldigvis veldig oppgående,men så lei ;(.

Så bra da:). er så pysete jeg,så håper det ikke gjør vondt,men samme dag høres jo veldig bra ut :). Tusen takk for det :)

Annonse

10 dager til KS f.o.m i dag ;) . Har vært til preoperative undersøkelser på SIV i dag. Plutselig ble alt så nært og virkelig, ble nesten litt satt ut hahaha! Dette er mitt tredje barn, og jeg har ikke sett barna helt "ferske", det har jeg tilgode pga to tidligere akutte snitt med narkose . Første barnet var nesten et døgn gammelt da jeg så henne, og da var hun nyoperert og på respirator. Nr to var noen timer han også, og ferdig stelt og påkledd da j fikk se han. Nå skal det være spinalbedøvlse, og jeg får se mitt siste barn heelt fersk ;) . Det blir en ny og spesiell opplevelse. Håper at ingenting setter igang av seg selv, slik at jeg får min lille valentinsgave til planlagt tid :) .

Annonse

Siden det allerede er sent på kveld så sier jeg 1/2!! Termin i morgen!! Men hjelper ikke så mye på når lillegutt ikke vil ut! Men om 12 dager må jeg settes i gang så da er det definitivt slutt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...