Lola2016 Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 Har nå gått med bihulebetennelse i 14 dager og legen ba meg ta en kur.... Sitter sååååå langt inne å ta antibiotika:((men har jeg noe valg. Det er et smerte h.... I hele hode.!!
LilleFru Skrevet 5. februar 2013 #2 Skrevet 5. februar 2013 Kjenner til det der, det er et mareritt! Jeg fikk også utskrivd en resept, men fikk anbefalt å prøve neseskylling først, har du prøvd det? Du får kjøpt neseskyller på apoteket, blander saltvann selv, og skyller regelrett gjennom nese og bihuler! Det hjalp meg ihvertfall, slapp AB-kur Men om det ikke hjelper, er det ikke annet enn en kur som hjelper. Få det bort før fødsel! God bedring til deg, bli frisk som en fisk
*Stolt trulte* Skrevet 5. februar 2013 #3 Skrevet 5. februar 2013 Jeg gikk på kur i jula for bihulebetennelse. Legen sa at det var helt trygt, ellers ville han ikke ha gitt meg det sa han!
gutt 2011 <3 jente 2013 Skrevet 5. februar 2013 #4 Skrevet 5. februar 2013 Jeg har gått på penicillin i mange måneder... Apocillin som ikke virka....Amoxillin 2 kurer Furadantin som ikke virka og Selexid.
Lola2016 Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2013 Hvor raskt hjalp pencelin mot bihulebetennelse? Jeg har prøvd det meste. Saltvann med horn 3 ganger i døgnet. C vitaminer, blåse forsiktig. 10 dager med Zymelin Nesespray. Vanlig saltvann spray. Drukket mye vann.... Det sitter fælt hardt!!!
LilleFru Skrevet 5. februar 2013 #6 Skrevet 5. februar 2013 Ah - ta kuren din med god samvittighet du, som sagt over her, hadde det vært risikabelt, hadde du ikke fått noe Håper det hjelper deg fort!
litlå85 Skrevet 5. februar 2013 #7 Skrevet 5. februar 2013 Pencillin kur ska virka på dag 3 eller innen dag 3. Hvis ikke bør lege kontaktes igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå