Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 Jeg har sterk grunn til å tro at mannen er utro, men han nekter for at det er tilfelle. Er snakk om ett forhold ikke bare tilfeldig knulling. Tips til hvordan jeg kan få bekrefta om mistanken min stemmer? Anonym poster: ae1740d3f3b6e349b473ef0896e33814
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #2 Skrevet 5. februar 2013 Spioner på ham ellers blir det vel litt vanskleig hvis han nekter :/ Kanskje noen kamerater av ham som veit noe, bekjente. Anonym poster: d37e08811bd1b24703b7a66aa2b3b1e3
Sint naken biltyv Skrevet 5. februar 2013 #3 Skrevet 5. februar 2013 Hør med hun du tror han puler på... Har han iPhone kan du lagre sånn tracking program så ser du om han er der han sier han er... Hør med de på jobben, venner osv... Sjekk telefon, Mail, Facebook.... Eller spioner...
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #4 Skrevet 5. februar 2013 For det første: Er du 100% sikker på at han har et forhold? ER du helt sikker på at du vil vite? Har du reflektert over konsekvensene dette får? Dersom du tar feil og han er uskyldig og han skulle oppdage at du detektivvirksomheten din - hvordan vil han reagere? Eksen min var utro og jeg lekte Frøken Detektiv og fant bevis. Konfronterte ham og det ble et HELVETE.Noen ganger mens det stormet som værst tok jeg meg i å tenke at det hadde vært bedre å leve lykkelig uvitendet. Nå er vi skilt og jeg jeg veldig glad for det! Dette gjorde jeg: Gå til "pengene" først": Sjekk kredittkortregninger, kontoutskrifter, ta kontakt med (mobil)telefonselskapet deres og be om spesifisert faktura. Sjekk også om han har andre mobilabonement enn det han bruker til vanlig. Sjekk også PC'n hans og mobiltelefon. Be eventuelt noen du kjenner som er skikkelig gode på data å snoke på maskinen. Jeg avslørte min eks på mobilen, enkelt og greit. Fant også et par konsertbilletter i lommeboken hans. Etter en stund blir de sløve og uforsiktige. Snok i sakene hans; filofax, lommebok, skuffer, bukselommer, lommebok (se etter kvitteringer), redskapsbod og sjekk bilen. En siste utvei (dette gjorde ikke jeg) er å leie en privatetterforsker (!). Vet at det høres helt på trynet ut, men de finnes og de fleste sakene de fåt dreier seg om (mistanke om) utroskap. Dette er dyrt!! Et alternativ er å få noen du kjenner, som ikke han kjenne så godt, til å følge etter ham. Anonym poster: 12e8d789991de69af4f1fec24b8a60b1
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #5 Skrevet 5. februar 2013 Last ned Edmondo på telefonen din -den treningsappen som viser løypa du har løpt og hvor lang tid du har brukt.. Slå av lyd OG vibrering (!!) på telefonen og 'glem' telefonen i bilen hans.. Si at du har glemt telefonen på jobb eller hos en venninne eller sånn -så han vet at du ikke kommer til å svare på tlf den helga/kvelden.. Og så er det bare å vente, da.. Vente til han kommer hjem og du kan sjekke appen og se om det er samsvar mellom hvor han faktisk har vært og hvor han sier han har vært.. Husk å ikke koble appen til Facebook, da.. Ser litt mystisk ut om han ser på Facebook at du oppholder deg på samme sted som ham.. Og skriv på FB at du er uten tlf det aktuelle tidspunktet, så slipper du å være helt Viggo Venneløs dersom noen skulle ta kontakt med deg den tiden du ikke er tilgjengelig på tlf.. Hadde jeg gjort det jeg nå tipser om, så hadde jeg lett avslørt min tidligere samboers massive utroskap mye tidligere enn det som var tilfellet.. Lykke til! Håper for dere begge at han har rent mel i posen! Anonym poster: 802ed364a35c6d4974d08bc06abae8ef
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #6 Skrevet 5. februar 2013 Det jeg gjør så langt er å sjekke mail, facebook og mobil. Hna er veldig god på å slette meldinger ol, men ikke anropsliste, så ser der at det går mye meldinger frem og tilbake mellom de to pluss telefonsamtaler. Men han nekter for at de har kontakt. Tenkte å begynne å å kjøre meg en tur i område ho bor på de tidspunkte han sier han jobber overtid. Han jobber mye overtid, men merker aldri noe på økonomien. han har gravd frem sine gammle skøyter og begynt å gå på skøyter noen helger innimellom, men han vil da dra uten meg og småtten siden småtten er for liten sier han, dette er samme helgene jeg ser på facebook at ho har vært på skøytebanen med sine barn. Har og vurdert å ta kontakt med ho for å høre hva som foregår, men vet ikke om jeg ønsker å ta sjansen hvis ho begynner å plapre til andre om det. Han blir nok sinna hvis han tar meg i å spionere, så vet ikke hva som vil være værst, at han blir sinna, eller å gå rundt som nå og være så sikker, men likevel ikke vite Anonym poster: ae1740d3f3b6e349b473ef0896e33814
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #7 Skrevet 5. februar 2013 Du MÅ vite, mener jeg.. Og det lukter ikke godt av den måten han holder på.. Jeg ville uten tvil ha konfrontert ham. Heller det enn å leve i uvitenhet -for ikke NOE gnager så mye som det. Har selv vært der og det er forferdelig.. At han nekter for at de to har kontakt samtidig som du ser noe helt annet når du sjekker tlf hans tyder på at han prøver å skjule NOE for deg iallefall.. Det betyr ikke nødvendigvis at han er utro rent fysisk, men uansett så er han det mentalt.. Lykke til! Anonym poster: 802ed364a35c6d4974d08bc06abae8ef
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #8 Skrevet 5. februar 2013 Du MÅ vite, mener jeg.. Og det lukter ikke godt av den måten han holder på.. Jeg ville uten tvil ha konfrontert ham. Heller det enn å leve i uvitenhet -for ikke NOE gnager så mye som det. Har selv vært der og det er forferdelig.. At han nekter for at de to har kontakt samtidig som du ser noe helt annet når du sjekker tlf hans tyder på at han prøver å skjule NOE for deg iallefall.. Det betyr ikke nødvendigvis at han er utro rent fysisk, men uansett så er han det mentalt.. Lykke til! Anonym poster: 802ed364a35c6d4974d08bc06abae8ef Enig i dette! Du må finne ut av det! Og fortell gjerne hvordan det går. Masse lykke til! Anonym poster: 414c4657cc7c840dbe7466db41361319
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2013 #9 Skrevet 7. februar 2013 Det finnes mange måter å finne ut av om partneren er utro, men uansett hvilken metode du bruker, er det bedre å konfrontere han/hun med mistanken, enn å la være. Er forholdet deres så dårlig at du ikke våger å konfrontere partneren med mistanken, burde du kanskje vurdere å avslutte forholdet på det grunnlaget alene. Metodene er: - sporing med GPS, videoåvervåkning i hjemmet/bilen etc men dette er ulovlig overvåkning iht norsk lov. Det kan være du fersker typen din, men blir han forbanna, anmelder han deg for ulovlig åvervåkning, og du kan bli straffet. - Du kan gå inn på PC'en hans eller mobilen for å sjekke e-post, facebook og andre medier. Dette er også ulovlig inntrengning, så sant det ikke er snakk om en felles PC dere begge disponerer.. Lovlige metoder er å bruke privatetterforsker, men sannsynligheten for atetterforskeren skal klare å være tilstede og finne bevis for utroskapen er ikke alltid like høy, bortsett fra om du setter etterforskeren på et langtidsoppdrag med ditto høy faktura. Utroskap som bare skjer av og til er vanskelig å oppdage med privatetterforsker, og nesten umulig om utroskapen for det meste skjer over internet eller telefon. Du kan sette som ultimatum at mannen din tar en løgndetektortest eller så avslutter du forholdet. Fordelen med en slik test er at du får vite om utroskap som også har skjedd tilbake i tid, og ikke bare pågående utroskap. Med andre ord får du vite omfanget av utroskapen. Dersom han elsker deg og ønsker å være sammen med deg, så tar han den testen. Om ikke, kan du jo vurdere om du skal be han ryke og reise. Uansett metode du velger, vil du på et eller annet tidspunkt bli nødt for å konfrontere partneren din med mistankene dine. Om du velger den ene eller andre måten mener jeg blir det samme i forhold til hvordan partneren kommer til å reagere. Du bør derfor velge den metoden som du mener er mest effektiv. Anonym poster: cc386ac93678e8fe33155e359e1d7bcd
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2013 #11 Skrevet 7. februar 2013 Hvis du er så sikker så kast han ut da vdl.. mista tilliten ser det ut som du har uansett... om han ikke er utro synes jeg du er utrolig slem mot han... ta et valg. det er opp til deg... Anonym poster: 638bba98eb13196ab4752abed1d3d449
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2013 #12 Skrevet 7. februar 2013 Jeg mener du selvsagt må konfrontere han med mistankene dine, men høyst sannsynlig vil han blånekte for at noe foregår. Hvem tror du han er utro med? Kan du snakke med henne? Hun har mindre å tape enn hva han har hvis det er noe i det. Hva er egentlig grunnen for at du tror han er utro? Anonym poster: 414c4657cc7c840dbe7466db41361319
2barns mor Skrevet 7. februar 2013 #13 Skrevet 7. februar 2013 Jeg vet hva du snakker om.... Selv om en har mistanke om utroskap kommer det som et sjokk den dagen det kommer opp på bordet... Jeg gikk å var mistenksom, konfronterte og spekulerte ei god stund, før ei venninne fortalte meg at mannen min var utro med en venninne av henne. Det jeg tenker tilbake på, er at når jeg konfronterte han, satt meg virkelig ned sammen med han for å få en bekreftelse, ble han oppfarende og sint over beskyldningene jeg kom med. Enda han da visste at jeg hadde rett.... kvinnelig intuisjon skal en ikke tulle med. Har jeg vært deg, har jeg rett og slett konfrontert han en kveld han er hjemme og ikke har tenkt seg ut. Hvis han fremdeles sier nei, har jeg tatt opp telefonen å ringt til "den andre" mens han satt i sofaen. Skulle ikke fått muligheten til å forberede henne på en slik samtale. Hvis hun også blir oppfarende og i værste fall slenger på røret - er det ugler i mosen spør du meg.
3 i april Skrevet 7. februar 2013 #14 Skrevet 7. februar 2013 HAn må ikke tro at du er mistenksom for om han skjønner det så blir han MYE flinkere til og skjule sporene sine. Lat som ingenting og la han tro at du stoler blindt på han og da blir han uforsiktig og glemmer dermed og slette spor og da få du noe på han.. Om han påstår at han jobber overtid så kan du jo ringe han på jobben (ikke mobilen hans). Finne en grun til og besøke han, som feks at du synes at han fortjener litt ekstra god overtidsmat og dermed finner du jo kjapt ut om han er på jobb eller ikke..
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #15 Skrevet 8. februar 2013 Hva gjør at du mistenker dette?? Anonym poster: 414c4657cc7c840dbe7466db41361319
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #16 Skrevet 8. februar 2013 Hva gjør at du mistenker dette?? Anonym poster: 414c4657cc7c840dbe7466db41361319 Det lurer æ også på.... Anonym poster: eb8663195a72f2782d601abf3a2eaa43
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #17 Skrevet 10. februar 2013 Har du kommet noen vei HI? Anonym poster: 414c4657cc7c840dbe7466db41361319
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #18 Skrevet 10. februar 2013 Sett deg ned med han og konfronter han. Be han ringe henne på høytaler og takke for sist og spørre om hun vil komme over på middag. Er det uskyldig vil hun takke ja, eller nei på en normal måte. Er de utro vil hun lure på hva han mener og spørre hvor du er osv. Anonym poster: 5ed7b1c2975410ad707cbe15e5a87b87
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #19 Skrevet 11. februar 2013 Har du gjort noe med mistankene dine HI? Fått bekreftet/avkreftet noe?? Anonym poster: eb8663195a72f2782d601abf3a2eaa43
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #20 Skrevet 11. juni 2014 Hei! Jeg hadde det samme problemet og jeg levde lenge i usikkerhet. Til slutt ringte jeg et firma som heter Etterforsker1 (websidene deres er www.etterforsker.no). Han jeg snakket med ga meg god innsikt i hva jeg skulle se etter og hvordan jeg skulle oppføre meg, uten at min partner forstod at jeg var mistenkelig. En av spanerene i Etterforsker1 overvåket partneren min over noen dager og det kostet noen kroner (rundt 25 000 kroner for 3 dager), men han fikk tatt både video og bilder av min "kjære" utro mann. De kunne også utføre andre tjenester, men vi fant sammen ut at spaning var det beste. De hjalp meg til å finne det beste tidspunktet for dette. Heldigvis ordnet vi opp i det da det ikke var noe seriøst forhold han hadde startet. Men jeg var glad for at jeg brukte privatetterforskere til dette. Det koster noen kroner, men de var veldig behjelpelige og de jobber med disse problemstilligene til daglig. De fortalte meg også om et triks for å undersøke hvor mannen min var på egenhånd. Jeg kunne visst bruke en slags app for mobilen for jogging. Ved å legge mobiltelefonen i bilen, så ville jeg kunne se hvor bilen hans hadde vært. Jeg er dessverre ikke så teknisk, så jeg valgte å la gutta i Etterforsker1 ta seg av saken. Det er best med en detektiv når en trenger å finne ut av slike ting. Mannen min og jeg har det fint nå. Jeg er fremdeles litt mistenksom innimellom, men han har gjort opp for seg. Håper dette hjelper noen som er i samme situasjon. Anonymous poster hash: a25b3...166
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 11. juni 2014 #21 Skrevet 11. juni 2014 Om man absolutt skal spane, så allier deg med venner eller bekjente.. Ikke betal 25000 for at noen "proffe" skal stalke typen din.. Det finnes da mange måter å ferske utroskap på.
sug lut Skrevet 11. juni 2014 #22 Skrevet 11. juni 2014 Når jeg ser på de tildels skremmende latterlige detektime-rådene dere gir må jeg si at om dere ikke finner det ut på noen annen måte enn full snoking & betalt spaning måtte det da være like greit å ikke vite. Hvordan tenkte dere å leve videre etter å ha utsatt partner for dette, er det noen grense for hvilke pinlige ekstremtiltak dere ville iverksatt mot partneren?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #23 Skrevet 11. juni 2014 #20 lukter svidd reklame Anonymous poster hash: 2e191...653
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #24 Skrevet 11. juni 2014 Utrolig så oppfinnsomme dere er :-) Anonymous poster hash: b193e...da4
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #25 Skrevet 11. juni 2014 Når jeg ser på de tildels skremmende latterlige detektime-rådene dere gir må jeg si at om dere ikke finner det ut på noen annen måte enn full snoking & betalt spaning måtte det da være like greit å ikke vite. Hvordan tenkte dere å leve videre etter å ha utsatt partner for dette, er det noen grense for hvilke pinlige ekstremtiltak dere ville iverksatt mot partneren? Jeg ønsker ikke å leve med en utro partner. Så nei, det er ikke bedre å ikke vite. For da lever jeg i et forhold jeg ikke ønsker å leve i. For enkelte av oss er utroskap en dealbreaker. Anonymous poster hash: ad829...df3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå