Gå til innhold

TRENGER virkelig hjelp og tips..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du prøvd Pergo? Ellers vet jeg om flere som har prøvd akupunktur og homeopati.

Føler med dere... Selv har jeg også PCOS og vi har prøvd i 1,5 år (kan selvsagt ikke sammenlignes med så lenge som dere, men likevel). Jeg skal snart prøve Pergo (har ikke eggløsning) og vurderer akupunktur også.

Lykke til :)

Anonym poster: c276e7198eb9174b91b66bc9ac04215c

Har du prøvd Pergo? Ellers vet jeg om flere som har prøvd akupunktur og homeopati.

Føler med dere... Selv har jeg også PCOS og vi har prøvd i 1,5 år (kan selvsagt ikke sammenlignes med så lenge som dere, men likevel). Jeg skal snart prøve Pergo (har ikke eggløsning) og vurderer akupunktur også.

Lykke til :)

Hvor kan jeg få taki pergo ??

Skal til homeopati på torsdag, men vet ikke hva de kan gjøre da?

Nei, har sjelden menstrasjon her også.

Det er slitsomt.. Det har ligget på hyllen en stund nå da, men nå er det virkelig nok.

Pergo får man hos gynekologen. Rart ikke din gynekolog har nevnt noe om det? Jeg kjenner 7 Pergo-barn, mange av venninne mine har brukt Pergo, så jeg har stor tro på det.

Homeopaten vil nok prøve å gi deg en regelmessig syklus slik at du lettere blir gravid. Krysser fingrene! :)

Har man noen ekstra kilo så er det et veldig godt tips å tvinge seg gjennom trening og et sunnere kosthold. Sjokoladekake eller baby? Da ble valget mitt enkelt i alle fall.. Jeg hadde rundt 6-7kg for mye og slanket bort dette.. når jeg hadde nådd målet mitt så sluttet jeg på p-pilla og ble gravid på første forsøk! :) Nå har jeg forøvrig de kiloene tilbake og prøvde en enkel pergotime som resulterte i gravid, selv om det ser ut til at jeg mister denne gangen. Da blir det nok trening til kiloene er av igjen så håper vi at spiren sitter av seg selv. Lykke til videre begge to.

Anonym poster: 72c204a5e1508be07afce1c784c66c0c

Jeg er gravid med ett pergobarn nå.. Har da hatt sex uten prevensjon i 5 år, uten å prøve å bli gravide.. Vi skulle ta det som det kom.. Har også PCOS, ganske alvorlig grad..

Dra evt til en privat gynekolog, de hører ofte bedre på deg, og tar seg god tid og gir god oppfølging!

Virkelig verdt pengene det koster! Masse lykke til!

Annonse

Vanlige symptomer antar jeg. Manglende mens pga manglende eggløsning, mange cyster på hver side, masse (syns jeg da) uønsket hårvekst på brystet og puppene og i ansiktet.

Men. etter å ha vært prøvere leeenge uten hell med noe bestemte jeg meg for å ta grep selv. Slanket bort 22kg, og et halvt år etter det ble jeg gravid "helt naturlig" uten kuring :)

Så vil anbefale å prøve det :)

Vanlige symptomer antar jeg. Manglende mens pga manglende eggløsning, mange cyster på hver side, masse (syns jeg da) uønsket hårvekst på brystet og puppene og i ansiktet.

Men. etter å ha vært prøvere leeenge uten hell med noe bestemte jeg meg for å ta grep selv. Slanket bort 22kg, og et halvt år etter det ble jeg gravid "helt naturlig" uten kuring :)

Så vil anbefale å prøve det :)

Wow, 22 kg, kjempebra!!!! Har du gjort noe annet i tillegg/ evt tatt medisiner under svangerskapet? Vært forsiktig med sex etc?

Anonym poster: 33c963dbcacc8d35c4a97d42d38c176d

Kun medisiner ifb med min epilepsi, men disse kan jeg nesten ikke gå uten selv om de kan være risky for foster. Normalt sexliv ;)

Har nå bare 16 dager igjen å vente til hun kommer. Har fått oppfølging som et "risikosvangerskap" så jeg har blitt godt tatt vare på :)

Kun medisiner ifb med min epilepsi, men disse kan jeg nesten ikke gå uten selv om de kan være risky for foster. Normalt sexliv ;)

Har nå bare 16 dager igjen å vente til hun kommer. Har fått oppfølging som et "risikosvangerskap" så jeg har blitt godt tatt vare på :)

Så spennende at hun snart kommer!=)

Er årsaken til den tette oppfølgingen tidligere aborter, eller at det har tatt lang tid å bli gravid? evt annet

Lykke til med fødsel og mammatilværelsen :D

Anonym poster: 33c963dbcacc8d35c4a97d42d38c176d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...