*Ninnin* Skrevet 4. februar 2013 #1 Skrevet 4. februar 2013 Og bruker dere kun olje og vann? Eventuelt når begynte dere med såpe?
Hringariki Skrevet 4. februar 2013 #2 Skrevet 4. februar 2013 Hver 3.-4.dag. Vann med bittelitt olje i, ingen såpe. Baby er 3,5 mnd
samu Skrevet 4. februar 2013 #3 Skrevet 4. februar 2013 på lørdager (glemte sist lørdag) hun er snart 6uker. jeg bruker både såpe og olje i vannet jeg
carma78 Skrevet 4. februar 2013 #4 Skrevet 4. februar 2013 hver kveld, bruker litt olje..han er 6 mnd og elsker det
Lisse_01 Skrevet 4. februar 2013 #5 Skrevet 4. februar 2013 Bruker kun olje og vann, hver 4-5 dag. Han er 4 mnd
Mamma med to trollunger Skrevet 5. februar 2013 #6 Skrevet 5. februar 2013 (endret) Hun elsker å bade og det gjør leggingen myye lettere. så her bader vi minst annenhver dag. Hender hun dusjer med oss også. Bruker olje i vannet. Hun er 3,5 mnd. Endret 5. februar 2013 av Mamma med to trollunger
.Lillemy. Skrevet 5. februar 2013 #7 Skrevet 5. februar 2013 1-2 ganger i uken. Må ha shampoo til håret, han har så mye hår, olje i vannet. Hender han dusjer med oss også, han elsker vann :-)
Grynet:) Skrevet 5. februar 2013 #8 Skrevet 5. februar 2013 Hun er 12 uker, bader 1 - 2 ganger i uka. Olje i vannet.
Samantha Fox Skrevet 5. februar 2013 #9 Skrevet 5. februar 2013 Min sin er snart 6 mnd og vi badar han cirka kvar 3 dag. Har oftast ingenting i vatnet, men har brukt olje eit par gongar. Aldri såpe eller shampo.
Vogndilla Skrevet 5. februar 2013 #10 Skrevet 5. februar 2013 En dag i uka, bruker litt mild hudvask i håret og bleieområdet, kan ikke bruke olje på grunn av masse hår
Mamma til tre gutter Skrevet 5. februar 2013 #11 Skrevet 5. februar 2013 Anna kvar dag, bruker natusan såper... Ikkje olje, brukte det første uka... Og sjampo, mye hår... Min er nå 7 måneder men sånn har vi gjort det kvar uke
Gjest Kjempeanonym Skrevet 5. februar 2013 #12 Skrevet 5. februar 2013 Bader hver kveld før legging. Er blitt en rutine som baby elsker. Smiler med en gang jeg begynner å kle av han da han skjønner hva som skal skje:) Jeg bruker natusan bath before bedtime.
☆☆☆ Skrevet 5. februar 2013 #13 Skrevet 5. februar 2013 1-6 gongar i veka, har begynt med shampoo for å venne ho til å vaske håret (som er nærmast ikkje-eksisterande). Kun olje elles. Ho elskar å bade, så no som pappaen har teke over permisjonen blir det mykje bading sjølv om mor er redd huda skal tørke ut. Ho er snart 11 mnd.
myerz Skrevet 5. februar 2013 #14 Skrevet 5. februar 2013 Vi bader hver kveld, har liksom blitt en del av kveldsritualet Bruker enten bare vann, eller litt olje i vannet.. Varierer litt Såpe bruker vi bare om hun har hatt en del skitne bleier i løpet av dagen, da syns jeg det er greit...
Turbojenta og lillesøster Skrevet 6. februar 2013 #15 Skrevet 6. februar 2013 Med førstemann badet vi hver kveld, nå med lillesnuppa blir det som regel 1-2 ganger i uka. Hun er 7 uker. Satser på at vi kommer til å bade hun litt oftere når skikkelige kvelds og leggerutiner er på plass. Nå legger hun seg sammen med oss og som regel har hun en dupp på kvelden som hun er VELDIG sulten når hun våkner fra og går rett i søvn igjen etter mating på sengekanten =)
Moden mamma til 3 :) Skrevet 6. februar 2013 #16 Skrevet 6. februar 2013 Frøkna her HATER å bade, så blir ikke så ofte... Prøver å få det til 1-2 ganger i uka. Hun blir 6 mndr om 4 dager (skrekk og gru...tiden flyr altfor fort!). Har fosøkt å ha henne i dusjen med meg, men synes det er så styrete... Redd for å miste henne er jeg også! Bruker en dæsj sjampo i håret, og mild såpe
moster Skrevet 6. februar 2013 #17 Skrevet 6. februar 2013 Vi bader ca 2 ganger i uka, og det har vi gjort helt fra starten. Brukte i starten litt babyolje og babysåpe uten parfyme. Nå er Lillemor 10 mnda, og har fått masse hår, så vi har begynt med babyshampoo også
November-spire-79 Skrevet 6. februar 2013 #18 Skrevet 6. februar 2013 Bader 2 ganger i uka;) tenkte å øke til 3 etterhvert som hun blir større. Hun synes det er deilig, men hun er ikke så glad i å stå opp av vannet igjen. Vet ikke om det er fordi det er kaldt eller om hun vil bade mer;) når hun klarer å sitte selv så skal vi bade hver dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå