Gå til innhold

Prøvd i 4 år, mistet 1 gang. Når blir vi gravide ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun: 24.08.89

Han: 07.11.86

Når blir vi gravide ?

Har prøvd alt for lenge, og nå får vi ikke hjelp lengre.

hei :) hvorfor får dere ikke hjelp lengre? har dere hatt ivf forsøk? For meg så var det noe som skurret når jeg leste tråden din... for jeg fikk en sånn følelse av at du kan bli gravid, men at du kanskje stenger det av litt selv...? du er klar liksom, men samtidig så er det noe i fortiden din som du bør rydde opp i og renske sånn rent følelsesmessig.... følelsen av at du har gitt opp liksom...

konklusjonen er altså at du vil bli gravid... når er litt avhengig av din egen selvutviklingsprosess.

Jeg har selv hatt god erfaring av healing og akupunktur.. ikke begge deler på en gang.. det kan bli litt mye... men har ihvertfall fått løsnet på emosjonelle blokkeringer ved hjelp av dette...

hold fokus, vær positiv, og vit at du blir mamma til en nydelig baby snart!

Hun: 24.08.89

Han: 07.11.86

Når blir vi gravide ?

Har prøvd alt for lenge, og nå får vi ikke hjelp lengre.

hei :) hvorfor får dere ikke hjelp lengre? har dere hatt ivf forsøk? For meg så var det noe som skurret når jeg leste tråden din... for jeg fikk en sånn følelse av at du kan bli gravid, men at du kanskje stenger det av litt selv...? du er klar liksom, men samtidig så er det noe i fortiden din som du bør rydde opp i og renske sånn rent følelsesmessig.... følelsen av at du har gitt opp liksom...

konklusjonen er altså at du vil bli gravid... når er litt avhengig av din egen selvutviklingsprosess.

Jeg har selv hatt god erfaring av healing og akupunktur.. ikke begge deler på en gang.. det kan bli litt mye... men har ihvertfall fått løsnet på emosjonelle blokkeringer ved hjelp av dette...

hold fokus, vær positiv, og vit at du blir mamma til en nydelig baby snart!

De sier at de ikke vet hva de skal gjøre.

Vi har vært på 1 samtale med ivf avdeling, men må ha sosial rapport osv osv før vi kan få høre om vi kommer gjennom.

Alt du sier stemmer, henger masse fra før i tiden i meg.

Alt for mye. Er veldig sliten og klar å har på en måte gitt opp alt når det gjelder sånt...

Har hatt en time med healing :)

så får håpe det funker.

Jeg er enig med tante Esel. Jeg føler også at du blokkerer selv. Og at du ikke er helt mentalt klar enda.

Vi prøvde lenge selv. Og den mnd det klaffet, så følte jeg med hele meg at NÅ er det rett å være gravid. NÅ er jeg klar. Jeg hadde følt meg klar før. Men det er forskjell på å være klar, og å føle seg klar :) Ble kanskje litt rotete dette..

Men lykke til.. Baby får du. Ei lita jente :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...