vippespirr Skrevet 4. februar 2013 #1 Skrevet 4. februar 2013 Jeg lurer litt på hva småen skal sove i på natta i begynnelsen. Han skal jo sove i vugge på dagen, men er det ikke kanskje like greit å la han sove der på natta og? Vugga er lett å flytte mellom rommene.
kosemamman Skrevet 4. februar 2013 #2 Skrevet 4. februar 2013 Jeg ville blitt lei av å flytte den hele tiden, Hvorfor ikke bruke sprinkelsengen på natten? Det må du jo ha etter ca 5-6 mndr uansett..
blå+? Skrevet 5. februar 2013 #4 Skrevet 5. februar 2013 Her er det vugge på dagen og senga på natta:)
Gjest AnneS Skrevet 5. februar 2013 #5 Skrevet 5. februar 2013 Vugge på dagen og sprinkelseng om natta. I prinsippet hvertfall Mini liker seg ikke i senga alene, så han ligger inntil meg enn så lenge (er snart to uker)
TPK Skrevet 5. februar 2013 #6 Skrevet 5. februar 2013 Er veldig greit å kunne vugge babyen i søvn hvis h*n våkner! Så slipper du kanskje å amme 10 ganger hver natt
Tina-30 Skrevet 5. februar 2013 #7 Skrevet 5. februar 2013 Her blir det en flott kurv de første 3 mnd.Den har små hjul og ``knirker litt``når barnet rører seg.Det var deilig å høre på med nr 1:) Kan også dysses i søvn med den.Synes sprinkelseng blir for stort og ukoselig til de minste..
Tordensky Skrevet 6. februar 2013 #8 Skrevet 6. februar 2013 Vugge om dagen og sprinkelseng om natten. Men det er først nå, tre måneder gammel at han finner seg i å ligge i spr.sengen. Til nå har han sovet i vognbagen om natten.
Annelina Skrevet 6. februar 2013 #9 Skrevet 6. februar 2013 Jeg bruker ikke vugge da jeg ønsker å slippe å vugge/gyngende barnet i søvn. Rigger heller ikke på vogna når han skal sove i den...
Foccacia Skrevet 6. februar 2013 #10 Skrevet 6. februar 2013 (endret) Vi brukte lekegrind som vi flyttet opp bunnen på på dagen med førstemann. Sprinkelseng på natt, bygget litt rundt så den ikke skulle bli for romslig. Kommer til å gjøre det samme med neste Vi har soverom oppe og stue nede. Endret 6. februar 2013 av Pus med støvler
CarmaCameleon Skrevet 6. februar 2013 #11 Skrevet 6. februar 2013 Vi kommer til å ha en vugge på stuen og en på soverommet (vårt), ettersom vi får lånt begge deler Når babyen begynner å bli for stor bytter vi ut vuggene med en seng på soverommet
Underveis --> Skrevet 6. februar 2013 #12 Skrevet 6. februar 2013 Her har vi vugge på soverommet og barnegrind med hevbar bunn samt vogn ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå