Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leona :) Vet om en kanin som heter Milly og en hund som heter Luna. Hadde vært superfine navn i mine øyne hvis ikke disse allerede hadde vært "opptatt" av kjæledyr jeg vet om :)

Skrevet

Leona <3 SÅ NYDELIG

Skrevet

Leona :) Vet om en kanin som heter Milly og en hund som heter Luna. Hadde vært superfine navn i mine øyne hvis ikke disse allerede hadde vært "opptatt" av kjæledyr jeg vet om :)

:) milly er ett veldig normalt navn i england og jeg er engelsk :)

Skrevet

Uten tvil Luna! Nydelig! :D

Skrevet

Leona!

Har dere vurdert Molly istedenfor Milly? Syns Molly er så nydelig!

Skrevet

Leona!

Har dere vurdert Molly istedenfor Milly? Syns Molly er så nydelig!

Nei! Liker ikke molly så godt egentlig! Også vil min søster bruke det om hun får en datter :)

Skrevet

Hva syntes dere om izabella skal være mellom navn da?:) liker godt lucy også som fornavn :)

Skrevet

Isabella er nydelig,men med s og ikke z. Lucy er veldig kult,men passer ikke veldig godt i norge :). hva synes du om Fiona?

Skrevet

Da synes jeg du ikke skal ta Milly heller.

Luna eller Leona:-)

Skrevet

Luna Izabella passer bedre enn Leona Izabella.

Skrevet

Luna synes jeg passer bedre på dyr,så hadde tatt Leona Isabella:)

Skrevet

Grunnen for at jeg velger slike navn som lucy og milly er fordi jeg er engelsk. Selvom vi bor i norge vil jeg ha slike navn når resten av familien har det :)

Skrevet

Isabella er nydelig,men med s og ikke z. Lucy er veldig kult,men passer ikke veldig godt i norge :). hva synes du om Fiona?

Fiona er nydelig :)

Skrevet

Leona er for "utenlandsk" for min del, og Luna ikke min smak. Milly er koselig da, men jeg ville skrevet Millie :-)

Skrevet

Leona er for "utenlandsk" for min del, og Luna ikke min smak. Milly er koselig da, men jeg ville skrevet Millie :-)

Som jeg har skrevet over her er jeg ikke norsk! Å ingen i min familie har norske navn. Så skal ikke ha norske navn heller :) å blir det milly blir det skrevet slik :)

Skrevet

Milly, leona eller luna ? :)

1.Milly

2.Luna

3.Leona

Skrevet

Som jeg har skrevet over her er jeg ikke norsk! Å ingen i min familie har norske navn. Så skal ikke ha norske navn heller :) å blir det milly blir det skrevet slik :)

Leste ikke alle innleggene, bare ditt hovedinnlegg, og der stod det ikke noe om at du ikke var norsk. Uansett, vet om to Leona - ei skjønn lita ei, som er halvt afrikansk + artisten Leona Næss, og forbinder navnet med dem. Vel, stemmer for Milly da, med y ;--)

Skrevet

Leona er vakkert navn.

Milly pent.

Luna vet ikke helt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...